// دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

کارگردان WoW: ساخت بسته های الحاقی بهترین راه برای برگرداندن بازیکنان به بازی است

ایون هزیکستاس، کارگردان بازی World of Warcraft، در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که عرضه اکسپنشن‌های جدید، بهترین راه برای بازگرداندن بازیکنان به بازی است.

از گذشته تابه‌امروز، یکی از مواردی را که در بازی‌های MMO شاهد هستیم، عرضه بسته الحاقی‌های مختلف و بزرگ است تا کاربران در طولانی مدت سرگرم شوند. اگر تیم سازنده نتواند این کار را به‌درستی انجام دهد، قطعا بازی مورد نظر به مرور زمان بازیکنان خود را از دست خواهد داد. 

این ساختار در سال‌های اخیر برای بازی‌های لایو سرویس هم اجرا می‌شود. برای مثال، یوبیسافت به مدت پنج سال است که با بسته الحاقی و اکسپنشن‌های مختلف از بازی Rainbow Six Siege پشتیبانی می‌کند تا جامعه کاربری بازی را زنده نگه دارد. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، سایت IGN به‌تازگی مصاحبه‌ای را با ایون هزیکستاس، کارگردان بازی World of Warcraft، انجام داده است. در جریان این مصاحبه، هزیکستاس در مورد بسته الحاقی Shadowlands و ویژگی‌های آن توضیحاتی را ارائه می‌دهد.

نکته جالب صحبت‌های کارگردان WoW به ضرورت اکسپنشن‌ها مربوط می‌شود. وی در بخشی از مصاحبه خود گفت بسته‌های الحاقی و اکسپنشن‌ها باعث می‌شوند تا کاربران به بازی مورد نظر بگردند. به‌عبارتی سازنده‌هایی که جامعه کاربری آن‌ها کمتر از قبل شده، می‌توانند با عرضه یک اکسپنشن با کیفیت، مجددا کاربران را به بازی خود برگردانند. بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) در سالیان گذشته با عرضه اکسنپشن‌های مختلف سعی کرده کاربران را سرگرم کند و جدا از ارائه محتویات جدید، داستان جهان World of Warcraft را هم پیش ببرد. 

در انتها کاربران زومجی می‌توانند ویدیو مصاحبه IGN با ایون هزیکستاس را در یوتیوب تماشا کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. بسته الحاقی Shadowlands بازی World of Warcraft در پاییز سال جاری میلادی عرضه می‌شود.

تماشا از یوتیوب


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده