نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵

تصویر رسمی باکس آرت بازی Godfall برای پلی استیشن 5 منتشر شد

پس از بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales این بار نوبت به یکی دیگر از انحصاری‌های پلی استیشن 5 یعنی Godfall رسیده تا با ظاهر باکس آرت بازی آشنا شویم.

در جریان رویداد The Game Awards 2019 بود که دو استودیوی Counterplay Games و گیرباکس (Gearbox) از بازی جدید خود در سبک هک اند اسلش پرده‌برداری کردند. اثری که جزو اولین بازی‌های معرفی شده به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 نیز به حساب می‌آید. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا با تماشای تریلرهای منتشر شده از بازی Godfall تاحدودی با حال‌وهوای آن آشنا شده‌اید. در همین خصوص تیم سازنده در مصاحبه اخیر خود با مجله پلی استیشن تاکید کرد که مبارزات بازی بیشتر شبیه سری Dark Souls و بازی Monster Hunter است.

روز گذشته بود که استودیوی اینسامنیاک گیمز از تصویر جلد بازی Spider-Man: Miles Morales رونمایی کرد تا برای اولین‌بار باظاهر باکس آرت بازی‌های پلی استیشن 5 روبه‌رو شویم. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، اتفاقی مشابه برای ساخته استودیوی Counterplay Games یعنی Godfall نیز افتاده است.

تصویر کاور بازی Godfall

همان‌طور که در گذشته مشخص شده بود بخش اصلی باکس‌آرت بازی‌های PS5 از ترکیب دو رنگ سیاه و سفید به‌همراه حاشیه‌های معروف آبی رنگ سونی مزین شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده بازی Godfall قرار است در تعطیلات پیش‌رو به‌صورت انحصاری کنسولی برای پلی استیشن 5 و همچنین پلتفرم پی سی روانه بازار شود.

به‌نظر شما طراحی نسخه‌های فیزیکی بازی‌های پلی استیشن 5 طراحی قابل قبول و زیبایی دارند؟ لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده