// جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۱۵

تاریخ عرضه Crysis Remastered برای نینتندو سوییچ اعلام شد

کاربران نینتندو سوییچ در تاریخ دو مرداد ماه (۲۳ ژوئیه) می‌توانند بازی Crysis Remastered را تجربه کنند.

مدتی پیش بود که استودیو کرایتک (Crytek)، سازنده بازی Crysis، اعلام کرد که بازی Crysis Remastered تأخیر خورده است تا بتوانند بیش‌ازپیش روی کیفیت بازی کار کنند و تمامی پولیش‌های لازم را انجام دهند. دراین‌میان، پیش‌خرید نسخه نینتندو سوییچ از فروشگاه eShop برداشته نشد تا علاقه‌‌مندان بتوانند بازی را پیش‌خرید کنند. ازاین‌رو این احتمال به‌وجود آمد که کرایسیس ریمسترد زودتر از سایر پلتفرم‌ها برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو کرایتک به‌تازگی اعلام کرده که بازی Crysis Remastered در تاریخ دو مرداد ماه (۲۳ ژوئیه) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. نسخه نینتندو سوییچ بازی کرایسیس ریمسترد دارای تمامی ویژگی‌های بازی اصلی است. ازاین‌رو لباس شما دارای ویژگی‌هایی نظیر سرعت بالاتر، قدرت بالاتر و نامرئی شدن است تا کاربر جدا از پیدا کردن برتری در نبردها، بتواند از آن‌ها در حل معماهای بازی هم استفاده کند. 

مقاله‌های مرتبط:

همچنین کاربران به‌واسطه‌ی ساختار محیطی می‌توانند دشمنان خود را از بین ببرند و استراتژی‌های مبارزه‌ای خود را پیاده‌سازی کنند. همچنین شخصی‌سازی سلاح هم از دیگر ویژگی‌های بازی Crysis Remastered است. بااین‌حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که کرایتک در چه زمانی تاریخ انتشار این بازی را برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان اعلام می‌‌کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده