// چهار شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۲

بازی Crysis Remastered تاخیر خورد

استودیو کرایتک در بیانیه اخیر خود اعلام کرده که برای ارائه بهترین تجربه ممکن و پالیش بیشتر بازی، Crysis Remastered را با چند هفته تأخیر عرضه خواهد کرد.

دیروز خبری با محوریت فاش شدن تاریخ انتشار بازی Crysis Remastered در شعبه برزیلی فروشگاه مایکروسافت منتشر شد. درحالی‌که همه کاربران منتظر عرضه بازی در تاریخ دو مرداد ماه (۲۳ ژوئیه بودند) استودیو کرایتک (Crytek)، سازنده کرایسیس ریمسترد، بیانیه‌ای را منتشر کرده و در جریان آن شاهد تأخیر خوردن این بازی هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو کرایتک در بیانیه خود ضمن عذرخواهی از تمامی هواداران، اعلام کرده که بازی Crysis Remastered و تریلر رونمایی از آن، با چند هفته تأخیر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. کرایتک در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده که تعهد اصلی آن‌ها، ارائه یک تجربه بی‌نقص و عالی است. ازاین‌رو برای اینکه بتوانند به تعهد خود عمل کنند، مجبور به تأخیر بازی شده‌اند. همچنین پیش‌خرید‌ Crysis Remastered روی کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان هم در زمان دیرتری آغاز می‌شود. این در حالی است که به‌خاطر شروع شدن پیش‌خرید‌ نسخه نینتندو سوییچ، کاربران همچنان می‌توانند بازی مورد علاقه خود را پیش‌خرید کنند.

در ادامه، استودیو کرایتک دلیل تأخیر بازی را پالیش کردن و رفع تمامی ایرادهای بازی اعلام کرده است. آن‌ها تمامی بازخوردهای خوب و بد کاربران از اطلاعات فاش شده اخیر را درنظر گرفته و قصد دارند بازی‌ای را ارائه دهند که کاربران از تجربه‌ی آن لذت ببرند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ کرایتک در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری را حول تاریخ انتشار بازی Crysis Remastered منتشر می‌کند.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده