نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۲۸

سریالی براساس فیلم بتمن با محوریت پلیس گاتهام برای HBO Max در دست ساخت است

سریالی اسپین‌آف قرار است براساس فیلم The Batman ساخته شود که محوریت آن روی پلیس گاتهام خواهد بود و از شبکه HBO Max نیز منتشر خواهد شد.

از اسفند گذشته به علت گسترش و همه‌گیری ویروس کرونا، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم The Batman (بتمن) متوقف است و انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم مورد انتظار به‌زودی از سر گرفته شود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت سریالی اسپین‌آف براساس فیلم Batman تایید و اعلام شده است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، سریال جدید بتمن قرار است برای شبکه HBO Max تولید شود. این سریال هنوز نام رسمی ندارد، اما اتفاقات آن در همان دنیای فیلم The Batman به‌کارگردانی مت ریوز، جریان دارد و تمرکز این سریال قرار است روی پلیس گاتهام باشد.

مت ریوز، ترنس وینتر و بتمن

ترنس وینتر، سازنده سریال Boardwalk Empire (امپراتوری بوردواک)، نویسنده سریال The Sopranos (سوپرانوز) و نویسنده فیلم The Wolf of Wall Street (گرگ وال استریت)، وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه سریال Batman را بر عهده دارد و به‌همراه مت ریوز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی نیز در این پروژه حضور خواهد داشت. شبکه HBO Max در توصیف سریال می‌گوید که این سریال قرار است براساس آناتومی فیلم The Batman و شهر گاتهام که به فساد کشیده شده، ساخته شود و قرار است دنیای جدید بتمن را در پلتفرمی متفاوت گسترش دهد. این سریال به‌عنوان فرصتی بی‌سابقه برای گسترش دنیای فیلم و به تصویر کشیدن شخصیت‌های پیچیده گاتهام توصیف شده است.

همچنین تایید شد که جفری رایت، بازیگر نقش جیمز گوردون در فیلم The Batman، برای نقش‌آفرینی دوباره در سریال بتمن نیز باز خواهد گشت و ظاهرا احتمال حضور رابرت پتینسون، بازیگر نقش بروس وین/بتمن در برخی از قسمت‌های این سریال نیز وجود دارد که این موضوع البته هنوز رسما تایید نشده است. رابرت پتینسون، زوئی کراویتز ، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو و جیمی لاوسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The Batman حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. 

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۱ (۹ مهر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده