نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۵۹

جانشین روبی رز در سریال Batwoman مشخص شد

جاویشیا لزلی به‌عنوان جانشین روبی رز در سریال Batwoman انتخاب شده که قرار است نقش شخصیتی کاملا متفاوت را در فصل دوم بازی کند.

ماه اردیبهشت امسال بود که روبی رز، بازیگر نقش کت کین ملقب به بت‌وومن رسما اعلام کرد که از سریال Batwoman جدا شده و دیگر قرار نیست نقش این شخصیت را بازی کند. بااین‌حال، شبکه CW و برادران وارنر اعلام کردند که با تغییر بازیگر فصل دوم این سریال ساخته می‌شود و در ادامه مشخص شد که قرار است شاهد حضور شخصیت متفاوتی به‌جای کت کین در نقش اصلی سریال Batwoman نیز باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جانشین روبی رز در سریال بت وومن مشخص شده است. جاویشیا لزلی، بازیگر سریال God Friended Me، جانشین روبی رز در سریال Batwoman شده و قرار است نقش یک شخصیت جدید به‌نام رایان وایلدر را در فصل دوم این سریال بازی کند.

جاویشیا لزلی

رایان وایلدر به شخصیتی دوست داشتنی، بی‌نظم، کمی بی‌فکر و رام نشدنی توصیف شده است که قرار نیست شخصیتی مثل کتی کین، بت‌وومن قبلی داشته باشد. رایان سال‌ها از دست پلیس در حال فرار بوده و فروش مواد مخدر نیز بوده است و اکنون در حال زندگی در ون خودش است. رایان مبارزی خطرناک و بسیار جنگنده‌ای است که برای یک گربه حاضر است یک شیشه شیر را به سرقت ببرد و می‌تواند با دست خالی یک نفر را شکست دهد. او شخصیتی ورزشکار، پرشور، قابل فهم و متفاوت نسبت به دیگر ابرقهرمانی کلیشه‌ای آمریکایی است که تا پیش از این با آن‌ها آشنا شده‌ بودید.

لزلی سابقه حضور در سریال The Family Business و فیلم Always a Bridesmaid را نیز در کارنامه خود داشته است. در حال حاضر پخش فصل دوم سریال Batwoman برای ماه ژانویه ۲۰۲۱ (دی یا بهمن ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است و مشخص نیست که وضعیت اخیر باعث تأخیر در شروع پخش سریال خواهد شد یا طبق برنامه از شبکه CW روی آنتن خواهد رفت. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده