// جمعه, ۲۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۵

نام تجاری Tomb Raider Ultimate Experience توسط اسکوئر انیکس ثبت شد

به‌تازگی مشخص شده که اسکوئر انیکس نام تجاری Tomb Raider Ultimate Experience را ثبت کرده که خبر از یک کالکشن احتمالی می‌دهد.

دو سال از عرضه بازی Shadow of the Tomb Raider می‌گذرد و فصل داستانی سه‌گانه ریبوت Tomb Raider در این نسخه به پایان رسید. بااین‌حال کاربران مشتاق آینده این مجموعه و نسخه جدید آن هستند تا یک بار دیگر با لارا کرافت، قهرمان مجموعه توم ریدر، به گشت‌وگذار در محیط‌های باستانی بپردازند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر مجموعه Tomb Raider، به‌تازگی نام تجاری جدیدی به نام Tomb Raider Ultimate Experience را ثبت کرده است. همچنین در بخش مخفف اسم نام تجاری خود هم از واژه T.R.U.E. استفاده کرده که مخفف Tomb Raider Ultimate Experience است. 

در ادامه جزئیات بیشتری از این بازی نظیر پلتفرم‌ها و محتویات آن در دسترس قرار نگرفته، اما باتوجه‌به نام Tomb Raider Ultimate Experience، می‌توان انتظار داشت که اسکوئر انیکس در حال آماده‌سازی نسخه ریمستر شده سه‌گانه ریبوت توم ریدر برای کنسول‌های نسل نهم است. 

در گذشته اعلام شده بود که مجموعه توم ریدر همچنان‌ آینده روشنی دارد و بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که اسکوئر انیکس چه مواردی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده