نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

احتمالا در آینده نسخه‌های بیش‌تری از Tomb Raider ساخته می‌شود

تهیه‌کننده‌ی بازی Shadow of the Tomb Raider در تازه‌ترین مصاحبه‌ی خود اعلام کرد که انتظار دارد در سال‌های آینده، قسمت‌هایی جدید از این مجموعه عرضه شود.

طی سالیان گذشته، مجموعه‌های مختلفی در دنیای بازی و سینما مورد بازنگری قرار گرفتند و به‌اصطلاح ریبوت شدند که مثال بارز آن، بازی God of War بود که نسخه‌ی ریبوت‌شده‌ی آن به‌کارگردانی کوری بارلوگ، سال گذشته منتشر شد و توانست تحسین جامعه‌ی بازیکنان و منتقدین را برانگیزد. سری بازی‌های Tomb Raider که سالیان درازی از تولدشان می‌گذرد هم در نسل هفتم ویدیو گیم ریبوت شدند و انتشار بازی Tomb Raider در سال ۲۰۱۳ و مورد استقبال قرار گرفتنش، تولد یک سه‌گانه‌ را رقم زد که سال گذشته با انتشار بازی Shadow of The Tomb Raider به ایستگاه پایانی خود رسید.

حالا که مدتی از عرضه‌ی بازی گذشته و در آستانه‌ی انتشار آخرین بسته‌ی الحاقی آن هستیم، یکی از تهیه‌کنندگان بازی با نام جاناتان داهان (Jonathan Dahan) از استودیو ایداس مونترئال در جریان آخرین اخبار بازی، پیرامون آینده‌ی این سری با بلاگ US Gamer صحبت کرده است. داهان درحالی که اطلاعاتی زیادی از آینده‌ی مجموعه نمی‌دهد اما نگرش مثبتش به این قضیه از صحبت‌هایش کاملا مشهود است:

بدجوری متعجب می‌شدم اگر قسمت‌های بعدی نسخه‌ی اول بازی منتشر نمی‌شد! درحال حاضر نمی‌توانیم چیزی از آینده‌ی مجموعه بگوییم اما تنها می‌توانم بگویم که عدم انتشار موارد جدید از بازی طی این سال‌هایی که گذشت، مایه‌ی تعجب و شگفتی ما بود!

درحالی که فعلا صحبتی قطعی از آینده‌ی این مجموعه در میان نیامده اما فروش بسیار خوب هر سه قسمت آن و همچنین نمرات و واکنش‌های خوبی که دریافت کرد، می‌تواند چراغ سبز ناشرش یعنی شرکت اسکوئر انیکس برای ساخت قسمت‌های بعدی‌اش را درپی داشته باشد. فعلا باید صبر کنیم و ببینیم سرنوشت مجموعه‌ی باسابقه و پرطرفدار Tomb Raider به‌ چه‌ صورتی رقم خواهد خورد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده