// چهار شنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

بازی Paper Mario: The Origami King دارای محیط های جهان باز است

ماساهیکو ماگایا در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده که بازی Paper Mario: The Origami King دارای محیط‌های وسیع و ساختار جهان باز است.

مدتی پیش بود که بازی Paper Mario: The Origami King برای نینتندو سوییچ معرفی شد تا کاربران قدیمی بتوانند یک بار دیگر وارد جهان زیبای Paper Mario شوند. ازطرفی The Origami King درظاهر شبیه‌به نسخه‌های پیشین است، اما اینتلیجنت سیستم (Intelligent Systems)، سازنده Paper Mario: The Origami King، موارد تازه‌ای را به بازی خود اضافه کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، ماساهیکو ماگایا، کارگردان استودیو اینتلیجنت سیستمز، در جریان مصاحبه اخیرش با گیم اینفورمر اطلاعات جدیدی را از Paper Mario: The Origami King منتشر کرده است. ساختار نسخه‌های پیشین به‌صورت مرحله‌ای (چپتر) بود، اما در این نسخه شاهد محیط‌های وسیع‌تری نسبت‌به گذشته هستیم. همچنین نقشه بازی با ساختار بازی‌های جهان باز طراحی شده تا بازیکن بتواند به‌صورت آزادانه در آن‌ها به گشت‌وگذار بپردازد و روند بازی را پیش ببرد.

در بازی Paper Mario: The Origami King قلعه Peach توسط پنج نوار در میان آسمان و زمین قرار داده شده است. بازیکنان باتوجه‌‌به اطلاعات مختلفی که به‌دست می‌آورند، باید محیط بعدی خود را انتخاب کنند. هر محیط جدید هم دارای یک نقشه کاملا بزرگ و جهان باز است که به کاربر اجازه می‌دهد به‌صورت آزادانه در آن به گشت‌وگذار بپردازد. ماساهیکو ماگایا در مصاحبه خود اعلام کرده که به‌خاطر ساختار جدید بازی، آن‌ها تمام دقت لازم را به خرج داده‌اند تا همیشه مواردی در محیط بازی وجود داشته باشد تا نظر مخاطب را به‌خود جلب کند. 

در ادامه مشخص شده که در هر محیط وسیله نقلیه‌هایی مثل قایق هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده تا به‌راحتی به محل‌های مورد نظر خود بروند. همچنین فعالیت‌های جانبی مثل نجات Toadها برای کاربران درنظر گرفته شده است. با آزاد سازی Toadها که در گوشه‌وگنار نقشه بازی قرار گرفته‌اند، می‌توانید مغازه‌های جدیدی را در Toad Town آزاد کنید و در جریان نبردها هم کمک حال ماریو خواهند بود. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا برای تجربه‌ی Paper Mario: The Origami King مشتاق هستید؟ بازی Paper Mario: The Origami King در تاریخ ۲۷ تیر ماه (۱۷ ژوئیه) برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده