نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲

سم ریمی در حال ساخت قسمت جدید فیلم Evil Dead با یک فیلمساز دیگر است

سم ریمی در مصاحبه جدید خود تایید کرد که قسمت جدید فیلم Evil Dead قرار است با یک فیلمساز جدید ساخته شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سم ریمی اطلاعات جدیدی از وضعیت ساخت قسمت مجموعه فیلم The Evil Dead (مرده شریر) را به اشتراک گذاشته است. ریمی که به‌عنوان تهیه کننده در ریبوت فیلم The Grudge (کینه) حضور داشته، اخیرا در یک برنامه پرسش و پاسخ در ردیت شرکت کرده و به سوالات طرفداران پاسخ داده است. در ابتدای این پرسش‌وپاسخ، یکی از کاربران از ریمی پرسید که سرانجام چه زمانی قسمت جدید و احتمالا پایانی نسخه اصلی این مجموعه فیلم ترسناک بسیار محبوب را خواهند دید، ریمی در پاسخ گفت که اگر او کارگردان یا به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور داشته باشد، قسمت جدید فیلم Evil Dead در دست ساخت است و ظاهرا دو ایده کلی در مورد این پروژه وجود دارد. ریمی گفت:

بروس، راب و من در حال همکاری با یک فیلمساز جوان هستیم که او در حال نوشتن داستان قسمت جدید فیلم Evil Dead است و او فیلم را کارگردانی نیز خواهد کرد. من هم دوست دارم که یک قسمت جدید از فیلم Evil Dead را کارگردانی کنم، اما من واقعا دوست دارم این کار را با بروس انجام دهم و او می‌گوید که از بازی در این نقش بازنشست شده است که امیدوارم این موضوع درست نباشد.

سم ریمی

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و رابرت تاپرت به‌همراه ریمی قرار است به‌عنوان تهیه کننده در قسمت جدید فیلم Evil Dead حضور داشته باشند که هنوز مشخص نیست شخص سوم حاضر در این پروژه چه کسی است. پیش از این ریبوت فیلم Evil Dead به کارگردانی فده آلوارس و با بازی جین لوی و شایلو فرناندز، در سال ۲۰۱۳ تولید و اکران شده بود و مشخص نیست که قسمت جدید یک ریبوت دیگر است یا دنباله فیلم ۲۰۱۳ یا حتی سری اصلی خواهد بود.

یکی از گزینه‌هایی که ممکن است خیلی سریع به ذهن خطور کند، آدام وینگارد، کارگردان فیلم Blair Witch (جادوگر بلر) است. بااین حال، پس از پایان سریال Ash vs Evil Dead (اش علیه مرده شریر) در فصل سوم، بروس کمپبل اعلام کرد که دیگر قرار نیست نقش شخصیت اش ویلیامز را بازی کند، اما به‌نظر می‌رسد که ریمی هنوز امیدوار است تا قسمت دیگری از فیلم Evil Dead را با او تولید و منتشر کند. در حال حاضر باید در آینده منتظر خبرهای بیشتری باشیم.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده