// دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

تصویر جدید پلی استیشن 5 احتمالا طراحی نهایی کنسول را نشان می‌دهد

به‌تازگی تصویری در سایت 4Chan فاش شده که ظاهرا طراحی نهایی کنسول پلی استیشن 5 را نشان می‌دهد.

مدتی پیش، سونی اعلام کرد که کنسول پلی استیشن 5 در آخرین مراحل توسعه خود به‌سر می‌برد. دراین‌مواقع، شرکت سازنده باید مراقب باشد تا قبل از رونمایی نهایی، تصویری از محصول نهایی خود فاش نشود. این در حالی است که به‌نظر می‌رسد سونی با تمام مراقبت‌های خود، موفق نشده که جلوی این کار را بگیرد.

طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، یکی از کاربران ردیت تصویری را منتشر کرده که طراحی نهایی کنسول پلی‌استیشن 5 را نشان می‌دهد. این کاربر اعلام کرده که تصویر مورد نظر از سایت 4Chan برداشته شده است. تصویر فاش شده از طراحی نهایی PS5 تاحدی ساختار V شکل کیت توسعه‌دهنده کنسول را با مقیاسی کوچک‌تر و متفاوت‌تر در خود جای داده است. 

همچنین پشت کنسول ارتفاع بیشتری دارد و ظاهر شیب‌دار آن، ارتفاع را در جلوی کنسول کاهش می‌دهد. در وسط پنل جلو کنسول هم شاهد دیسک درایو و لوگو پلی‌استیشن 5 در سمت راست و چپ این پنل هستیم. کمی دقیق‌تر که نگاه کنیم، دکمه پاور کنسول را پایین ساختار V شکل مشاهده می‌کنیم که شبیه‌به کنسول پلی‌استیشن طراحی شده است. 

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که سونی چه واکنشی را نسبت‌به تصویر فاش شده از طراحی نهایی پلی‌استیشن 5 از خود نشان می‌دهد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ همچنین چند روز پیش هم تصویری از کیت توسعه‌دهنده PS5 منتشر شد که فن‌های خنک کننده کنسول را نشان می‌داد.

عکس فاش شده پلی استیشن 5


منبع CCN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده