نویسنده: حسین صدری
// جمعه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۰۱

شایعات جدیدی درباره‌ی عرضه‌ی بازی Bloodborne روی پی سی به‌وجود آمده است

شایعات مختلفی این‌بار در توییتر به‌وجود آمده‌اند که از عرضه‌ی بازی Bloodborne روی پی سی خبر می‌دهند. افراد زیادی در این‌باره صحبت می‌کنند و این‌بار ممکن است واقعا خبری در راه باشد.

بازی Bloodborne یکی از محبوب‌ترین بازی‌هایی بود که در نسل هشتم کنسول‌های بازی به‌ بازار عرضه شد و طرفداران بسیار زیادی در مدت کوتاهی به سمت آن جذب شدند. این بازی شباهت‌های بسیار زیادی به مجموعه‌ی سولز دارد اما هیچ‌گونه ارتباط داستانی میان جهان آن‌ها برقرار نیست. اوایل امسال، در اثر اشتباهی که از سوی شعبه‌ی فرانسه‌ی آمازون رخ داد، به این مسئله اشاره شد که این بازی قرار است برای پلتفرم پی سی عرضه شود. این مسئله به‌نظر منطقی می‌رسید؛ چراکه سونی اخیرا به عرضه‌ی بازی‌های فرست‌پارتی پلی‌استیشن روی این پلتفرم علاقه‌ی بیشتری نشان داده است. اما مدتی نگذشت که سونی به‌سرعت همه‌ی این شایعات را تکذیب کرد و امید آن‌هایی که دوست داشتند بلادبورن را روی پی‌سی ببینند، ناامید شد. اما به‌نظر می‌رسد این شایعات اخیرا بار دیگر مطرح شده‌اند.

شایعات تازه‌ای که درباره‌ی آمدن بلادبورن به پی سی مطرح شده‌اند، منبع عجیبی دارند. یکی از کاربران توییتر به‌نام Sloth Mom نوعی ترول را در صفحه‌اش منتشر کرد که به انتشار بازی بلادبورن برای کامپیوتر اشاره داشت. البته او این کار را کرد تا توجه مردم را به پست‌هایی درباره‌ی اعتراضات علیه نژادپرستی در آمریکا جلب کند و مردم به کمک کردن در کمپینی که برای کمک به اعتراضات تشکیل داده بود، تشویق کند. او مدتی بعد با یک توییت تازه، با لحنی شگفت‌زده گفت که لحظاتی پیش یک منبع قابل اعتماد، به او مراجعه کرده، مقدار زیادی پول به کمپین او اهدا کرده و تایید کرده بلادبورن قرار است واقعا برای پی‌سی عرضه شود. او حتی ادعا می‌کند که سازنده‌ی این پورت را هم می‌شناسد و اطمینان می‌دهد که آن‌ها بازیکنان را ناامید نمی‌کنند.

خبر خوب!

من حالا به‌طور قطعی می‌دانم که [بلادبورن] روی پی‌سی منتشر می‌شود؛ به‌لطف یک منبع قابل اعتماد. این منبع کمک مالی خوبی به ما کرد.

برای آن‌هایی که به‌تازگی به ما اضافه شده‌اند؛ بله! بلادبورن قرار است برای پی‌سی عرضه شود. من این تاییدیه را از یک منبع بسیار قابل اعتماد گرفته‌ام و ایمان زیادی به شرکتی که قرار است پورت را انجام بدهد دارم. شما ناامید نخواهید شد. این اتفاق واقعا قرار است بیفتد.

Bloodborne 2

بدون شک یک شخص در توییتر نمی‌تواند منبع مطمئنی باشد اما از آن‌جا که تقریبا به‌صورت هم‌زمان برخی کاربران دیگر هم در این‌باره خبر دادند، می‌توان این شایعه را محتمل دانست. یکی از کاربران محبوب توییتر با نام Wario64 که پیش‌تر هم چیزهای زیادی را درباره‌ی دیگر بازی‌ها لو داده بود، در توییتی تایید کرد که بلادبورن قرار است برای پی سی عرضه شود.

شما می‌توانید بلادبورن را ازطریق سرویس PS Now روی پی سی بازی کنید... یا اینکه کمی دیگر صبر کنید.

اما احتمالا معتبرترین منبعی که در این زمینه اظهارنظر کرده، دبیر سابق وبسایت گیم‌اینفورمر یعنی عِمران خان است. او در توییتی که منتشر کرده، از شاد شدن طرفداران بازی‌های فرام سافتور (From Software) در دو سال آینده خبر داده است. البته او به‌طور واضح در توییتش نوشته است که به‌طور ویژه به مسئله‌ی عرضه‌ی بلادبورن روی پلتفرم پی‌سی اشاره نمی‌کند. به همین خاطر است که این احتمال داده می‌شود که او به پروژه‌های دیگری اشاره داشته باشد.

نمی‌خواهم به‌طور ویژه درباره‌ی شایعات عرضه‌ی بلادبورن روی پی‌سی نظری بدهم اما همین را بگویم که طرفداران فرام سافتور احتمالا در دو سال آینده دلایل زیادی برای شاد بودن خواهند داشت.

پیش از اینکه از شنیدن این اخبار خوشحال شوید و هیجان مربوط‌به آن‌ها در دلتان بجوشد، در نظر داشته باشید که شایعات مربوط‌به بلادبورن در گذشته بارها دل طرفداران را شکسته‌اند! پس عقل حکم می‌کند که با این‌یکی هم با احتیاط برخورد کنیم و منتظر بمانیم تا اخبار رسمی در این زمینه به گوشمان برسند. بازی Bloodborne به‌صورت انحصاری روی پلی ‌استیشن 4 در دسترس است. شما می‌توانید ازطریق سرویس PS Now این بازی را روی پی سی هم تجربه کنید.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی بلادبورن چیست؟ آیا دوست دارید آن را روی پی‌سی تجربه کنید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده