// پنجشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

ریمستر بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning در تابستان ۲۰۲۰ عرضه می‌شود

با توجه به اطلاعات درج شده در فروشگاه مایکروسافت، مشخص شده که بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning در تاریخ ۲۱ مرداد ماه عرضه می‌شود. 

در سال ۲۰۱۲ بود که بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning توسط شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) منتشر شد و چند ماه بعد، استودیو سازنده آن ورشکست شد. تا سال ۲۰۱۸، هیچ خبری از  Kingdoms of Amalur: Reckoning منتشر نشد تا اینکه شرکت THQ Nordic اعلام کرد که امتیاز بازی را خریداری کرده است.

با انتشار این خبر به‌نظر می‌رسید که THQ Nordic قصد دارد نسخه ریمستر این بازی را توسعه و آن را روی پلتفرم‌های نسل هشتمی عرضه کند. طبق جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی در فروشگاه مایکروسافت صفحه نسخه ریمستر بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning به‌چشم خورده است. 

در فروشگاه مایکروسافت، صفحه‌ای راه‌اندازی شده که نسخه ریمستر این بازی را با نام Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning نشان می‌دهد. همچنین در ادامه اعلام شده که بازی مورد نظر در تاریخ ۲۱ خرداد ماه (۱۱ آگوست) عرضه می‌شود. از دیگر ویژگی‌های نسخه ریمستر شده بازی Kingdoms of Amalur: Reckonign هم می‌توان‌به جلوه‌های بصری ارتقا یافته و همچنین گیم‌پلی پولیش شده اشاره کرد. 

در انتها هم مشخص شده که تمامی بسته الحاقی‌های Kingdoms of Amalur: Reckoning، در نسخه ریمستر شده بازی که Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning نام دارد، قرار خواهد گرفت تا کاربران تجربه‌ی کاملی را کسب کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده