نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۴۰

زمان برگزاری رویداد Night City Wire با محوریت نمایش گیم‌پلی Cyberpunk 2077 عقب افتاد

باتوجه‌به شرایط اعتراضی حاکم در جهان و آمریکا، استودیو سی‌دی پراجکت رد دقایقی پیش تاریخ نمایش جدید گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 را زمان دیگری موکول کرد.

مدتی می‌شد که دنیا تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا، شرایطی خاص و کاملا دور از انتظار را تجربه کرد. شرایطی که روی تمامی صنایع و مشاغل تاثیر خود را گذاشت و دیدیم که مدیوم‌های محبوبمان یعنی گیم و سینما، چطور تحت تاثیر این همه‌گیری بزرگ قرار گرفتند و موعد عرضه‌ی آثار متعددی با تأخیر مواجه شد. طی روزها و هفته‌های اخیر، شاهد کنترل نسبی این قضیه و بهتر شدن شرایط استودیوها بودیم. رویدادهای کنسل‌شده‌ی صنعت بازی، با رویدادهایی دیجیتالی جایگزین شدند و صنعت بازی توانست یک روند متعادل را در این شرایط خاص، شکل بدهد. حالا اما یک قضیه‌ی جدید شکل گرفته و به‌نظر می‌رسد که دوباره باید یک توقف اجباری را حداقل در صنعت بازی شاهد باشیم.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، پس از عقب افتادن رویداد مورد انتظار رونمایی از بازی‌های پلی ‌استیشن 5، دقایقی پیش استودیو سی‌دی پراجکت رد، بیانیه‌‌ای را منتشر کرد و به‌دنبال اعتراضات سراسری در آمریکا، برگزاری رویداد Night City Wire را به یک تاریخ دیگر موکول کرد؛ رویداد «نایت‌سیتی وایر» قرار است یک نگاه عمیق به گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 داشته باشد. در جدیدترین بیانیه‌ی سی دی پراجکت رد چنین می‌خوانیم:

ما تصمیم گرفتیم تا برگزاری رویداد نایت‌سیتی وایر را به تاریخ ۲۵ ژوئن (۵ تیر) موکول کنیم. البته که ما همچنان به انتشار اطلاعات جدید از سایبرپانک 2077 مشتاق هستیم، اما اتفاقات مهم‌تری در سطح دنیا درجریان است و دوست داریم صدای اعتراضات مردم به گوش مردم جهان برسد. ما از صمیم قلبمان با حرکات نژادپرستانه و خشونت‌طلبانه مخالفت می‌کنیم.

گفتنی است که رویداد نایت‌سیتی وایر قرار بود در تاریخ ۲۲ خرداد برگزار شود. سایبرپانک 2077 در تاریخ ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) راهی ایکس ‌باکس وان، پی سی و پلی‌ استیشن 4 خواهد شد. لازم به ذکر است که روند تولید ۸ ساله‌ی این اثر در مراحل پایانی خود قرار دارد.


منبع Twitter
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده