نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۰۱

پوستر جدید فصل دوم سریال The Umbrella Academy حاوی Easter Eggهای جالبی است

نتفلیکس پوستر رسمی فصل دوم سریال The Umbrella Academy با حضور تمامی اعضای خانواده هارگریوز را منتشر کرده است که به نکات جالبی اشاره دارد.

ماه گذشته بود که سرانجام شبکه نت فلیکس اولین تصاویر رسمی فصل دوم سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) را منتشر کرد که براساس آن، مشخص می‌شود که پس از اتفاقات پایانی فصل اول، هر هفت خواهر و برادر خانواده هارگریوز به اوایل دهه ۶۰ میلادی و شهر دالاس سفر کرده‌اند و شاهد ظاهر کاملا متفاوت آن‌ها نسبت به فصل اول هستیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از فصل دوم این سریال ابرقهرمانی و مورد انتظار منتشر شده است. شبکه Netflix به‌تازگی پوستر رسمی فصل دوم سریال The Umbrella Academy را منتشر کرده است که در این پوستر تمامی اعضای خانواده هارگریوز با ظاهر جدید خود و مختص دهه ۶۰ میلادی قابل مشاهده هستند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فصل دوم سریال The Umbrella Academy

یکی از نکات قابل‌توجه پوستر جدید فصل دوم سریال The Umbrella Academy، این است که تمامی شخصیت‌‌ها دارای عینک آفتابی هستند، اما نکته اصلی آن تصویری است که روی آن‌ها نقش بسته است. به‌طور مثال روی عینک لوتر تصویر روزنامه‌های دهه ۶۰ میلادی در مورد جنگ ویتنام قابل مشاهده است یا روی عینک آلیسون شاهد شرکت کنندگان در یک تظاهرات برای حقوق مدنی هستیم.

این تصاویر درواقع اشاره‌ای به اتفاقات دهه ۶۰ میلادی دارد و احتمالا هر یک از اعضای خانواده قرار است به نحوی با این موضوع مواجه شوند. صد البته نامبر فایو قبلا تجربه سفر در دوره‌های مختلف را داشته یا بن تصویر خواهران و برادرانش روی شیشه عینکش نقش بسته است و باید دید که فصل دوم چقدر به چنین موضوع‌هایی در فصل دوم خواهد پرداخت.

تام هاپر در نقش لوتر، دیوید کاستاندا در نقش دیگو، امی ریور لمپ‌من در نقش آلیسون، الن پیج در نقش وانیا، رابرت شیهان در نقش کلاوز، ایدن گالاگر در نقش شماره پنج و جاستین مین در نقش بن، که اعضای خانواده هارگریوز هستند، برای نقش آفرینی دوباره در فصل دوم سریال The Umbrella Academy بازگشته‌اند. همچنین ریتو آریا، یوسف گیت‌وود، مارین آیلند، تام سینکلیر، کریس هلدن رید و جیسون برایدن، دیگر بازیگران فصل دوم این سریال خواهند بود.

فصل دوم سریال The Umbrella Academy که در ۱۰ قسمت تولید شده، قرار است در روز جمعه، ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) از شبکه نتفلیکس منتشر شود. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال آکادمی آمبرلا بر عهده استیو بلکمن بوده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده