نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

اولین تصاویر رسمی فصل دوم سریال The Umbrella Academy منتشر شد؛ سفر به دهه ۶۰ میلادی

شبکه نتفلیکس سرانجام اولین تصاویر رسمی فصل دوم سریال The Umbrella Academy را منتشر کرد که سرانجام دوره‌ای که اتفاقات فصل دوم در آن جریان دارد، مشخص شده است.

اواخر ماه گذشته بود که سرانجام شبکه نت فلیکس تاریخ انتشار فصل دوم سریال The Umbrella Academy (آکادمی آمبرلا) را تایید و اعلام کرد که براساس آن، فصل دوم این سریال ابرقهرمانی و مورد انتظار قرار است در روز جمعه، ۳۱ ژوئیه ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) از شبکه Netflix منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصاویر رسمی فصل دوم سریال آکادمی آمبرلا منتشر شده است. در اولین تصاویر فصل دوم سریال The Umbrella Academy که نتفلیکس امروز آن را منتشر کرده، مشخص می‌شود که پس از اتفاقات پایانی فصل اول، هر هفت خواهر و برادر خانواده هارگریوز به اوایل دهه ۶۰ میلادی و شهر دالاس سفر کرده‌اند و شاهد ظاهر کاملا متفاوت آن‌ها نسبت به فصل اول هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

تام هاپر در نقش لوتر، دیوید کاستاندا در نقش دیگو، امی ریور لمپ‌من در نقش آلیسون، الن پیج در نقش وانیا، رابرت شیهان در نقش کلاوز، ایدن گالاگر در نقش شماره پنج و جاستین مین در نقش بن، که اعضای خانواده هارگریوز هستند، برای نقش آفرینی دوباره در فصل دوم سریال The Umbrella Academy بازگشته‌اند. همچنین ریتو آریا، یوسف گیت‌وود و مارین آیلند، سه بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل دوم این سریال اضافه شده‌اند که به ترتیب نقش لیلا، ریموند و سیسی، را بر عهده دارند و خانواده هارگریوز قرار است با آن‌ها در تگزاس مواجه شود.

تام سینکلیر، کریس هلدن رید و جیسون برایدن، سه بازیگر دیگری هستند که به جمع بازیگران فصل دوم سریال The Umbrella Academy اضافه شده‌اند و نقش قاتلان خون سرد سوئدی را بر عهده دارند. مانند فصل اول، وظیفه ساخت فصل دوم سریال آکادمی آمبرلا بر عهده استیو بلکمن بوده است. سریال The Umbrella Academy براساس یک مجموعه کامیک اثر جرارد وی و گابریل با و متعلق به شرکت دارک هورس کامیکز تولید می‌شود. همچنین فصل دوم سریال آکادمی آمبرلا نیز مانند فصل اول در ۱۰ قسمت یک ساعته تولید شده است. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده