// یکشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

تریلر جدید بازی Total War Saga: Troy شخصیت ادیسیوس و اسب تروا را نشان می‌دهد

جدیدترین تریلری که در جریان رویداد PC Gaming Show از بازی Total War Saga: Troy منتشر شده است، شخصیت ادیسیوس و اسب چوبی تروا را نشان می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شب گذشته تریلری جدید از بازی Total War Saga: Troy در رویداد PC Gaming Show منتشر شد که اسب چوبی تروا را نشان می‌دهد که می‌توانید در بازی از آن به‌عنوان یک برج غول‌پیکر جنگی استفاده کنید. یکی دیگر از مواردی هم که به بازی اضافه شده است و در سری توتال وار کاملا جدید است، امکان استفاده از زلزله است. از این روش می‌توانید برای تضعیف و تخریب دیوار شهرها استفاده کنید. هرچند هنوز جزییات بیشتری از آن منتشر نشده است، شاید بتوان احتمال داد که این قابلیت پیش از آغاز نبرد و روی نقشه بازی قابل انجام است.

داستان بازی Total War Saga: Troy به دوران جنگ افسانه‌ای و باستانی تروا و فتح این شهر توسط نیروهای یونانی برمی‌گردد که علاوه‌بر این شهر، تمامی شهرهای یونان و شهرهای شرقی اطراف دریای اژه در آن وجود دارند. روایت نبرد، خیانت و انتقام، به‌خوبی در این بازی توسط کریتیو اسمبلی به‌تصویر کشیده شده است؛ کاری که هیچ بازی دیگری غیر از مجموعه توتال‌وار توان انجام آن را نداشته است.

دانلود ویدیو از آپارات

در این بازی فارغ از افسانه‌ای بودن موجوداتی مانند مینوتاور و سنتاور، شاهد حضور آن‌ها در قالب انسان‌های قوی‌هیکلی هستیم که پوست حیوان به‌تن دارند و جمجمه بزرگی هم روی سر خود قرار داده‌اند و به‌عنوان نیروی ویژه در بازی ظاهر می‌شوند. در ویدیوی جدیدی که در بالا از این بازی تماشا کردید، علاوه‌بر اسب چوبی تروا، حضور شخصیت ادیسیوس هم تایید شد که به‌عنوان یکی از فرماندهان یونانی در بازی حضور خواهد داشت.

بازی Total War Saga: Troy دومین نسخه از سری فرعی Saga است که خود، جزیی از سری توتال‌وار محسوب می‌شود. اولین نسخه از این سری فرعی بازی Total War Saga: Thrones of Britannia بود که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. این سری فرعی با ابعادی کوچک‌تر، روی دوره‌های زمانی خاص و مهمی از تاریخ تمرکز دارد که در سایر نسخه‌های سری توتال‌وار گنجانده نشده‌اند. همچنین استودیو Creative Assembly سعی دارد در این سری ویژگی‌های جدیدی را وارد و مورد آزمایش قرار دهد تا بازخورد کاربران را تحلیل کند و در صورت مثبت بودن، به نسخه‌های بعدی سری اصلی هم آن‌ها را اضافه کند؛ مانند برخی ویژگی‌ها که در ابتدا در بازی Total War Saga: Thrones of Britannia و سپس در بازی Total War: Three Kingdoms دیده شدند.

همان‌طور که پیش‌تر در زومجی خواندید، بازی Total War Saga: Troy قرار است در تاریخ ۱۳ ماه اوت (۲۳ مرداد ماه) به‌صورت انحصاری یک ساله در فروشگاه اپیک گیمز منتشر شود و پس از یک سال، یعنی در سال ۲۰۲۱ به فروشگاه استیم هم اضافه شود. کسانی که در ۲۴ ساعت ابتدایی انتشار بازی را سفارش دهند، می‌توانند آن را به‌صورت کاملا رایگان در فهرست بازی‌های خود داشته باشند.


منبع TWInfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده