نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

فیل اسپنسر ضمن تمجید از رویداد سونی بابت پلی استیشن 5 نگران نیست

فیل اسپنسر، مدیر ایکس باکس ، در مصاحبه اخیر خود ضمن تمجید از نحوه برگزاری رویداد سونی، از سخت‌افزار قوی و فهرست بازی‌های ایکس باکس سری ایکس ابراز امیدواری کرد.

رفته رفته به روزهای پایانی عمر کنسول‌های نسل هشتم نزدیک می‌شویم. از همین‌رو مایکروسافت و سونی تمام تلاش خود را می‌کنند تا پیش از عرضه ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 جایگاه محکمی برای خود در نسل بعد ایجاد کنند.

تا پیش از شروع رویداد سونی که به معرفی و رونمایی بازی‌ها و کنسول PS5 ختم شد، بیشتر تمرکزها و حرف‌وحدیث‌ها حول مایکروسافت و سخت‌افزار قدرتمند ایکس باکس سری ایکس می‌چرخید؛ اما در این مدت کوتاه و با مشخص شدن فهرست بازی‌های متنوع و باکیفیت سونی در نسل نهم، داستان کمی تغییر کرد.

حال اما در جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس ، در مصاحبه اخیر خود ضمن تعریف و تمجید از رویداد رقیب، همچنان از قدرت سخت‌افزاری و بازی‌‌های ایکس باکس و در کل جایگاه آن در رقابت ابراز امیدواری کرد.

به‌عنوان یک رقیب، اینکه آن‌ها حضور دارند بسیار عالی است. ما اکنون تقریبا با بازی‌ها و خود کنسول آشنا شده‌ایم. اگر بخواهم صادق باشم، پس از تماشای رویداد آن‌ها احساس خوبی داشتم. من فکر می‌کنم قدرت سخت‌افزاری ما در نسل بعد، گواه این موضوع باشد که ما بیشتر درمورد بازی‌ها، نرخ فریم و سایر موارد صحبت می‌کنیم.

همچنین فهرست بازی‌هایی که از روز عرضه کنسول ایکس باکس سری ایکس دردسترس قرار دارند به من احساس رضایت می‌دهد. اینکه ما تا اندازه‌ای با برنامه‌های آن‌ها در رویدادشان آشنا شده‌ایم، کمک می‌کند تا تمرکز بیشتری داشته باشیم و اعتقاد دارم همین موضوع در زمان عرضه باعث قدرت ما می‌شود.

اعتقاد من این است آن‌ها کاری را که می‌خواستند به‌خوبی در رویداد خود انجام دادند، اما زمانیکه به جایگاه خود، برتری سخت‌افزاری، بازی‌هایی که قرار است معرفی شوند و حتی نحوه نمایش و معرفی آن‌ها فکر می‌کنم، به این نتیجه میرسم که در موقعیت بسیار خوبی قرار داریم.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که مایکروسافت ماه آینده رویداد ویژه‌ای برای معرفی بازی‌های خود برگزار خواهد کرد. حال باید منتظر ماند و دید اسپنسر و همکارانش چه برنامه‌‌هایی برای رقابت با ژاپنی‌ها در سر دارند.

شما هم لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود در این زمینه را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده