// دوشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time بیش از ۱۰۰ مرحله دارد

به‌تازگی تصویری در توییتر منتشر شده که نشان می‌دهد بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time بیش از ۱۰۰ مرحله دارد.

از زمان معرفی بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time تابه‌امروز، کاربران ابراز نگرانی‌های خود را در مورد قیمت ۶۰ دلاری بازی اعلام کرده‌اند، زیرا بعضی از آن‌ها معتقد هستند که کرش بندیکوت 4 آن‌قدر محتوا ندارد که ۶۰ دلار قیمت‌گذاری شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری Broski در توییتر تصویری را منتشر کرده که مربوط‌به ایمیل پروموشن بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time است که توسط گیم‌استاپ ارسال شده است. در جریان تصویر منتشر شده، کرش بندیکوت 4 بیش از ۱۰۰ مرحله دارد. قطعا این تعداد مراحل رقم بالایی است، زیرا بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy که دارای سه قسمت مختلف بود، تعداد مراحل آن به کمتر از این رقم می‌رسید.

تعداد مراحل Crash Bandicoot 4

ازاین‌رو می‌تواند قیمت ۶۰ دلاری بازی را توجیه کرد، اما سؤال دیگری که پیش می‌آید، این است که آیا تمامی مراحل کیفیت بالایی دارند؟ استودیو سازنده در جریان مصاحبه‌های مختلف حول مراحل بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time اعلام کرده که تمامی آن‌ها به‌نحوی هستند که بازیکنان را به‌چالش بکشند و کیفیت لازم را در اختیار آن‌ها قرار دهند.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که بازی Crash Bandicoot 4: It's About Time چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌گذارد. کرش بندیکوت 4 در تاریخ ۱۱ مهر ماه (دو اکتبر) برای پلی ‌استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده