نویسنده: میلاد فاطمی
// یکشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۱

تصاویر مفهومی Ghost of Tsushima با تمرکز روی محیط‌های بازی منتشر شد

استودیوی ساکرپانچ تصاویر مفهمومی جدیدی از محیط‌های جذاب و متنوع بازی مورد انتظار Ghost of Tsushima منتشر کرد.

پس از انتشار بازی The Last of Us Part 2 حال بسیاری منتظر عرضه آخرین بازی مهم و انحصاری پلی‌ استیشن 4 هستند تا با خاطرات خوش با کنسول نسل هشتمی سونی خداحافظی کنند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که بالاخره چندی پیش استودیو ساکرپانچ (Sucker Punch Productions) به‌صورت رسمی اعلام کرد که روند ساخت بازی Ghost of Tsushima به اتمام رسیده است. اثری که قرار است مخاطبان خود را به جزیره‌ی سوشیما ببرد و ماجراهای پیرامون حمله‌ی مغول‌ها به ژاپن را به‌شکلی متفاوت روایت کند.

درصورتی که تریلرهای بازی جهان‌باز Ghost of Tsushima را تماشا کرده باشید، احتمالا یکی از نکاتی که توجه شما را جلب کرده، محیط‌های مهیج و چشم‌نواز بازی است. حال اما در جدیدترین اخبار بازی، تیم سازنده ساعاتی پیش تصاویر مفهومی جدیدی از این بازی مورد انتظار با هدف و تمرکز روی نمایش‌ محیط‌های متنوع آن منتشر کرده است.

اولین تصویری که در ادامه مشاهده می‌کنید توسط Ian Jun Wei Chiew، هنرمند ارشدی که در صنعت بازی‌های ویدیویی و همچنین سینما فعالیت دارد، طراحی شده است.  او در حال حاضر در شهر سیاتل امریکا در استودیوی ساکرپانچ مشغول فعالیت است.

طرح مفهومی ورود جین با اسب به منطقه مسکونی بازی Ghost of Tsushima

تصویر دوم و سوم پیش‌روش شما اثر هنرمند ارشد استودیوی ساکرپانچ به‌نام میچ محهاوزر است. در کارنامه کاری محهاوزر سابقه همکاری در پروژه‌هایی چون EVE Online، بازی Dust 514 و World of Darkness نیز به چشم می‌خورد.

طرح مفهومی از محیط تاریک و شب بازی Ghost of Tsushima

طرح مفهومی شخصیت جین سوار بر اسب در بازی Ghost of Tsushima

چهارمین و آخرین تصویر منتشر شده اثر رومن ژواندو، یکی دیگر از هنرمندان ارشد استودیوی بازی‌سازی ساکرپانچ است. جالب است بدانید ژواندو پیش از این با استودیوهایی چون WB Games، دیزنی و Quantic Dream همکاری داشته است.

طرح مفهومی از محیط برفی بازی Ghost of Tsushima

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده، بازی Ghost of Tsushima قرار است در تاریخ ۲۷ تیر ماه (۱۴ ژوئیه) به‌صورت انحصاری برای دارندگان کنسول پلی‌ استیشن 4 روانه بازار شود. به‌نظر شما ساکرپانچ با ساخته جدید خود می‌تواند پایان خوشی را برای سونی و طرفداران آن رقم بزند یا خیر؟ لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده