// یکشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۰۰

تاریخ انتشار بسته الحاقی Hellraid بازی Dying Light مشخص شد

استودیو تک‌لند اعلام کرده است که بسته الحاقی Hellraid بازی Dying Light در تاریخ دو مرداد ماه عرضه می‌شود و بتای آن هم ۹ تیر ماه در اختیار پیش‌خرید کنندگان قرار می‌گیرد.

پنج سال از عرضه بازی Dying Light می‌گذرد و استودیو تک‌لند (Techland)، سازنده دایینگ لایت، همچنان سعی دارد با ارائه محتویات مختلف، تجربه‌ی متفاوتی را در اختیار کاربران قرار دهد. این در حالی است که آن‌ها هم‌اکنون روی بازی Dying Light 2 هم کار می‌کنند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو تک‌لند به‌تازگی تاریخ انتشار بسته الحاقی Hellraid را مشخص کرده است. بسته الحاقی هل‌رید در تاریخ دو مرداد ماه (۲۳ ژوئیه) عرضه می‌شود و ۹.۹۹ دلار هم قیمت گذاری شده است. در ادامه تک‌لند تریلر جدیدی را هم منتشر کرده که دشمنان و محیط بسته الحاقی هل‌رید را نشان می‌دهد. 

در ابتدای تریلر، یک دستگاه آرکید را در Tower مشاهده می‌کنیم که اگر با آن تعامل برقرار کنید، وارد سیاه‌چال می‌شوید که به‌نظر می‌رسد دشمنان در موج‌های مختلف به سمت شما حمله می‌کنند. همچنین ظاهر دشمنان و زامبی‌ها هم شبیه‌به دوران قرون وسطی طراحی شده است و سلاح‌های شما هم مواردی مثل تبر، چکش و شمشیر است تا با حال‌وهوای بازی هم‌خوانی داشته باشد.

هر دور از بازی کردن شما، باعث می‌شود تا رتبه خود در Hellraid را افزایش دهید. ازاین‌رو زمانی‌که به سطح‌های مورد نظر برسید، سلاح‌هایی را برای استفاده در جهان Harran آزاد خواهید کرد. دراین‌میان اشاره کنم که بسته الحاقی هل‌رید را می‌توانید به‌صورت تک‌نفره تا چهار نفره تجربه کنید. همچنین قدرت یا تعداد دشمنان هم باتوجه‌به تعداد بازیکنان، تغییر پیدا می‌کند.

در انتها مشخص شده که پیش‌خرید کنندگان بسته الحاقی Hellraid می‌توانند بتای آن را تا تاریخ ۹ تیر ماه (۱۹ ژوئن) تجربه کنند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بسته الحاقی هل‌رید را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده