نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۶ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

سلاح جدید بتمن را در سری کتاب کمیک Dark Nights: Death Metal ببینید

سری کتاب کمیک Dark Nights: Death Metal که به تازگی کار خود را آغاز کرده، در همین قسمت اول یک اتفاق بسیار جذاب و سلاح جدید بتمن را برای ما افشا کرده است.

اخطار: ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان قسمت اول سری کتاب کمیک Dark Nights: Death Metal را برای شما فاش کند.

.

.

.

اخیرا، مجموعه Dark Nights: Death Metal کاری کرده که یک سری تغییرات بزرگ و چشمگیر در دنیای دی سی به وجود بیاید. به طور مثال، مجموعه The Batman Who Laughs قصد دارد تا به راه و روش خودش، تمام مولتی ورس را فتح کند و کنترل آن را در دست بگیرد. قسمت اول این مجموعه که هفته پیش وارد مرحله فروش شد، نشان داد که چه درگیری‌هایی قرار است در آینده‌ای نزدیک در این مجموعه رخ دهد. این در حالی است که ما متوجه شدیم که در این سری کتاب کمیک، چه تعداد شخصیت‌های هیجان‌انگیزی قرار است وارد داستان شوند. این قسمت، ما شاهد تعداد بی‌شماری از همزادهای مختلف بتمن بودیم.

اما زمانی که خودش شوالیه تاریکی وارد ماجرا شد، توجه همه را به خود جلب کرد؛ آن هم به همراه یک جواهر جدید. اولین اتفاقی که در این قسمت رخ داد، حول محور بتمنی که می‌خندد، بود. او در حال سازماندهی یک جلسه به همراه زیردستان خودش بود. قرار بود که این جلسه ملاقات در همان پارکی برگزار شود که در رویداد Revolutionary War نقش یک قبرستان را داشت. همانطور که در ابتدای این قسمت هم به آن اشاره شده بود، سربازهای مرده‌ای که در آنجا قرار داشتند، با عنوان «بیت‌های مرده» مورد خطاب قرار می‌گرفتند؛ بعد از اینکه درام‌های آنها به واسطه ارتش بریتانیا خاموش شدند و تونل‌های آنها به آتش کشیده شد.

در میانه‌ی این جلسه، بتمن واقعی ظاهر شد. با اینکه او همانطور ساکت و ساکن ایستاده بود، اما به شدت «بتمنی که می‌خندد» را به ترس و وحشت انداخت. زمانی که بتمنی که می‌خندد، بروس را به چالش کشید و پرسید که چرا با آنها مبارزه نمی‌کند، او به یک روش بسیار واضح و کاملا غیرمنتظره پاسخ او را داد. شوالیه تاریکی مشت خود را به سمت آسمان برد و نشان داد که یک حلقه قدرتی بلک لنترن در دست دارد. به دستور بروس، ارتشی از بیت‌های مرده قیام کردند و از قبرهای خود بیرون آمدند. بعد هم این سربازها به سمت ارتش بتمنی که می‌خندد حمله‌ور شدند. با توجه به قدرت‌های خاصی که از حلقه بلک لنترن نشان داده شده بود، این صحنه هم حماسی و هم خیلی کمیکی بود.

این حلقه به اعضای نامرده‌ی ارتش بلک لنترن اجازه می‌داد که قدرت خود را هدایت کنند. لازم به ذکر است که این اولین بار نیست بتمن به صورت فنی با دنیای بلک لنترن‌ها در تماس قرار گرفته است. زیرا در خط داستانی تاریک‌ترین شب، او توسط نکرون تبدیل به یکی از همین بلک لنترن‌ها هم شده بود. اینکه در قالب داستان مجموعه Death Metal قرار باشد بروس یک حلقه بلک لنترن را در دست بگیرد و از آن استفاده کند، بسیار قابل توجه است؛ خصوصا با توجه به حرف‌هایی که واندر وومن و والی وست بعدا ارائه می‌کنند. طبق گفته‌های آنها، جهان حالا به دو بخش تقسیم شده که هر قسمت انرژی خوب و «انرژی بحران» را در خود دارند. بستگی دارد که در پایان، رویداد چگونه بخواهد پیش برود. اما با توجه به چیزی که حالا مشخص است، به نظر می‌رسد اینکه بروس یک حلقه بسیار قدرتمند را در دست دارد، می‌تواند در نبرد آینده، نقش بسیار موثری را ایفا کند.

Batman Wields a Lantern Ring


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده