نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۳۱

فصل سوم سریال Cobra Kai از نتفلیکس پخش خواهد شد

سرانجام سریال Cobra Kai خانه جدیدی پیدا کرد و فصل سوم این سریال قرار است از شبکه نتفلیکس منتشر شود.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شبکه یوتیوب در نظر ندارد تا سریال Cobra Kai (کبرا کای) را برای یک فصل دیگر تمدید کند و بنابراین پس از فصل سوم، این سریال لغو خواهد شد. به همین منظور بخش تلویزیونی سونی مذاکره با دیگر شبکه‌ها و سرویس‌های استریم برای پیدا کردن یک خانه جدید برای این سریال کمدی رزمی را آغاز کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خانه جدید سریال کبرا کای مشخص شده است. شبکه نتفلیکس (Netflix) رسما اعلام کرد که حق پخش این سریال را دریافت کرده و فصل سوم سریال Cobra Kai قرار است از این سرویس استریم منتشر شود. 

سریال Cobra Kai

هنوز زمانی برای انتشار فصل سوم سریال Cobra Kai از نتفلیکس اعلام نشده، اما شبکه نتفلیکس تایید کرد که ۲ فصل اول این سریال نیز قرار است به برنامه‌های این سرویس اضافه شود و هر سه فصل در طول سال جاری میلادی در دسترس کاربران نتفلیکس قرار خواهد گرفت. سریال کبرا کای توانسته نظر مثبت منتقدان و بینندگان یوتیوب را جلب کند و این سریال کمدی تاکنون نامزد دریافت ۲ جایزه امی نیز شده است. رالف ماکیو، ویلیام زبکا، زولو مریجونیا، تنر بیوکانن، کورتنی هنگلر، مری ماوسر و اد اسنر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Cobra Kai حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان سریال سال‌ها پس از اینکه دنیل لاروسو چندین بار حریف خود یعنی جانی لارنس را در مسابقات جام جهانی کاراته شکست داد و خود جایزه برنده را دریافت کرد، جریان دارد که هر دو این مبارزان با هنرهای رزمی رشد و مسیر‌های متفاوت و جدیدی را در زندگی برای خود انتخاب و دنبال کرده‌اند. با درس‌های زندگی‌ای که آقای کنسوکه میاگی ارائه می‌داد، دنیل لاروسو توانست به موفقیت‌های شخصی بسیار زیادی در زمینه خانواده، زندگی حرفه‌ای و کاری، برسد.

بااین‌حال، جانی لارنس نتوانست به اندازه دنیل به موفقیت‌های زیادی برسد و دوران سختی را پشت سر گذاشته است. او به‌شدت به‌دنبال این است که محبوبیت و شکوهی را که در زمان گذشته داشت دوباره به‌دست بیاورد. او دوباره آموزشگاه کوچک کاراته خود را که در گذشته آن را اداره می‌کرد باز کرد و مشغول به آموزش کاراته شد. جان هورویتس، جاش هلد و هیدن اسلوسبرگ، وظیفه ساخت سریال Cobra Kai را بر عهده دارند.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده