نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

سریال Cobra Kai پیش از انتشار فصل سوم شبکه یوتیوب را ترک می‌کند

باتوجه‌به اینکه یوتیوب تصمیمی برای تمدید سریال Cobra Kai ندارد، این سریال به‌دنبال یافتن خانه جدیدی است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Cobra Kai (کبرا کای) نیز قرار است شبکه یوتیوب را ترک کند. فصل سوم این سریال که ساخت آن سال گذشته تایید شده بود، هنوز تاریخ انتشاری ندارد و مشخص نیست که چه زمانی منتشر خواهد شد. حال طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، بخش تلویزیونی سونی تصمیم دارد تا پیش از انتشار فصل سوم که ساخت آن به پایان رسیده،‌ خانه و شبکه جدیدی برای سریال کبرا کای پیدا کند. یوتیوب به سونی گفته که فصل سوم سریال Cobra Kai از این سرویس استریم منتشر خواهد شد، اما آن‌ها تصمیم ندارند تا این سریال کمدی و رزمی را برای فصل‌های بیشتری تمدید کنند.

همچنین به‌نظر می‌رسد که تقریبا تمام سرویس‌های استریم موجود به خرید حق پخش این سریال علاقه‌مند هستند، اما به‌نظر می‌رسد که نتفلیکس (Netflix) و هولو (Hulu) شانس بیشتری برای تصاحب سریال کبرا کای دارند و احتمالا یکی از این دو شبکه خانه جدید این سریال خواهد بود. علاوه‌بر این، ددلاین می‌گوید که به سرویس‌های استریم توافق‌نامه‌ای ارسال شده که براساس آن، آن‌ها می‌توانند پخش فصل جدید با امکان تمدید برای فصل‌های آینده را به‌دست بیاورند و همچنین به دو فصل اول نیز به‌عنوان محتوای غیر انحصاری دسترسی خواهند داشت. درواقع این بخشی از تغییر سیاست‌ها و استراتژی سرویس استریم یوتیوب است که براساس آن، یوتیوب به‌جای دنبال کردن مسیر سنتی سرویس‌های استریم مثل نتفلیکس یا آمازون، اکنون بیشتر به‌دنبال ساخت برنامه‌های بدون فیلمنامه و مستند با موضوع‌های آموزشی، ورزشی، موسیقی و غیره است.

سریال Cobra Kai و سریال Liza on Demand دو سریال دارای فیلمنامه باقیمانده یوتیوب هستند. یوتیوب پیش از این ادامه تولید و پخش سریال‌هایی چون سریال Wayne (وین)، سریال Champaign ILL، سریال Ryan Hansen Solves Crimes on Television، سریال Sideswiped و سریال Do You Want to See a Dead Body را لغو کرده بود و مدتی پیش اعلام شد که سریال Impulse (ایمپالس) پس از دو فصل لغو شده و قرار نیست برای فصل سوم تمدید شود. بااین‌حال، سازندگان این سریال نیز به‌دنبال یافتن خانه جدیدی برای سریال Impulse نیز هستند که تاکنون خبر جدیدی در این رابطه منتشر نشده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده