نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۰۲

استریم زنده و یک ساعته The Last of Us Part 2؛ شنبه ۳۱ خرداد ساعت ۱۳

به مناسبت انتشار بازی The Last of Us Part 2، شنبه ۳۱ خرداد در قالب یک استریم زنده یک ساعت این بازی را باهم تجربه خواهیم کرد. همراه زومجی باشید.

پس از چند بار تاخیر خوردن، فردا، ۳۰ خرداد بازی The Last of Us Part 2، جدید‌ترین ساخته استودیو ناتی‌داگ رسما منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان قادر خواهند بود از صبح فردا به وقت ایران تجربه بازی را آغاز کنند. نسخه دوم The Last of Us در ادامه اتفاقات نسخه اول رخ می‌دهد و در آن با شخصیت الی همراه خواهیم شد. 

با توجه به اهمیت بالای این بازی و همینطور محبوبیتی که بین گیمر‌های ایرانی دارد، تصمیم گرفتیم تا در اقدامی جدید یک ساعت اول آن را در قالب یک استریم زنده تجربه کنیم و با شما به اشتراک بگذاریم. این استریم از ساعت ۱۳ روز شنبه ۳۱ خرداد با حضور آرش عیاری و نادر امرایی آغاز خواهد شد و در قالب آن، به مدت یک ساعت بازی را از ابتدا تجربه خواهیم کرد. این برنامه قرار است از طریق اینستاگرام زومجی و همینطور آپارات پخش شود که جزییات دقیق پخش آن را در قالب مطلب مجزای دیگری با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. 

پس وعده ما، شنبه ۳۱ خرداد ساعت ۱۳. نظرات خود را در مورد این برنامه که قصد داریم در صورت امکان آن را در آینده برای بازی‌های دیگری هم ادامه بدهیم، با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده