// پنجشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۰

بازی Cyberpunk 2077 مجددا تاخیر خورد؛ عرضه در آبان ماه

دقایقی پیش حساب کاربری توییتر Cyberpunk 2077 اعلام کرد که این بازی مجددا تاخیر خورده است و در تاریخ ۲۹ آبان ماه عرضه می‌شود.

بازی Cyberpunk 2077 را می‌توان یکی از مورد انتظارترین و مهم‌ترین بازی‌های سال جاری میلادی دانست که تابه‌امروز چند بار تاخیر خورده است. استودیو سی ‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED)، سازنده و ناشر سایبرپانک 2077 اعلام کرده بود که این بازی در تاریخ ۱۷ شهریور ماه عرضه می‌شود. این در حالی است که کاربران باید مدت زمان بیشتری را برای تجربه‌ی بازی منتظر بمانند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، دقایقی پیش حساب کاربری توییتر سایبرپانک 2077 با انتشار یک توییت اعلام کرده است که این بازی تاخیر خورده است. ازاین‌رو بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ ۲۹ آبان ماه (۱۹ نوامبر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر عرضه خواهد شد. استودیو سی‌دی پراجکت رد اعلام کرده که مراحل توسعه محتویات بازی به اتمام رسیده است، اما سایبرپانک 2077 یک بازی جاه‌طلبانه است و نیازمند انجام پولیش، آزمایش‌های QA و به تعادل رساندن بخش‌های مختلفی است که زمان‌بر خواهند بود.

بااین‌که هنوز تاریخ انتشار دقیق کنسول‌های نسل نهمی اعلام نشده است، اما احتمال دارد نسخه نسل نهمی بازی Cyberpunk 2077 هم درکنار نسخه نسل هشتمی آن در اختیار کاربران پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس قرار بگیرد. بااین‌حال رویداد سی‌دی پراجکت رد برای بازی Cyberpunk 2077 هم به‌زودی برگزار می‌شود و کاربران اطلاعات بیشتری را از جهان این بازی سایبرپانکی و جاه‌طلبانه کسب خواهند کرد. در ادامه می‌توانید بیانیه کامل سی‌دی پراجکت در راستای تاخیر خوردن سایبرپانک 2077 را در زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بیانیه تاخیر بازی Cyberpunk 2077


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده