نویسنده: روزبه حسینی
// چهار شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

Star Wars: Squadrons فاقد پرداخت درون برنامه‌ای خواهد بود؛ انتشار اطلاعات بخش شخصی‌سازی

استودیو Motive اعلام کرد که در بازی جدید آن‌ها یعنی Star Wars: Squadrons، تمامی آیتم‌ها ازطریق پیشرفت در بازی باز خواهند شد.

روز دوشنبه این هفته اولین تریلر رسمی از بازی جدید استودیو Motive یعنی Star Wars: Squadrons منتشر شد. این تریلر با اینکه گیم‌پلی بازی را به نمایش نمی‌گذاشت و صرفا تریلری سینمایی محسوب می‌شد، اما مخاطبان را با فضای کلی و هسته‌ی بازی آشنا می‌کرد. بااین‌حال طرفداران برای دریافت جزییات بیشتر از گیم‌پلی بازی نباید مدت زیادی به انتظار بنشینند چرا که شرکت الکترونیک آرتز اخیرا اعلام کرده است که تریلر گیم‌پلی این بازی در جریان رویداد EA Play Live 2020 که در تاریخ ‍۱۸ ژوئن (۲۹ خرداد) برگزار می‌شود، منتشر خواهد شد. همچنین کارگردان بازی یعنی ایان فریزر در مصاحبه‌ای در مورد این بازی گفته است که Squadrons رویای طرفداران همیشگی سری جنگ ستارگان را مبنی بر پرواز در سرتاسر کهکشان با سفینه‌ی جنگی، برآورده خواهد ساخت. 

طبق آخرین اخبار بازی، درکنار شخصی‌سازی‌های زیاد برای سفینه‌ی جنگی، وسایل تزئینی زیادی در بازی وجود دارند که می‌توان آن‌ها را آزاد کرد. الکترونیک آرتز و استودیو Motive رسما اعلام کرده‌اند که آزاد کردن این آیتم‌ها تنها ازطریق پیشرفت در بازی صورت خواهند گرفت و خبری از پرداخت‌های درون برنامه‌ای در این بازی نخواهد بود. از این آیتم‌ها می‌توان برای شخصی‌سازی کابین خلبان و خود سفینه استفاده کرد. همچنین ظاهر خلبان را نیز می‌توان به دلخواه بازیکنان تغییر داد. 

از دیگر موارد قابل شخصی‌سازی در بازی می‌توان به سلاح‌، بدنه و موتور سفینه و سپر‌های جدید در بازی اشاره کرد که هرکدام را همان‌طور که اشاره شد باید با پیشرفت در بازی به‌دست آورد. داستان بازی نیز پس از نابودی دومین Death Star در نسخه Return of the Jedi روایت می‌شود. درکنار حضور شخصیت‌های جدید در بازی، گفته شده است که چهره‌های آشنایی نیز از سرتاسر کهکشان در بازی حضور خواهند داشت که قطعا خبری هیجان‌انگیز برای طرفداران سری جنگ ستارگان به شمار می‌آید. 

بازی Star Wars: Squadrons در تاریخ ۲ اکتبر (۱۱ مهر) با قیمت ۴۰ دلار برای پلتفرم‌های پلی ‌استیشن 4، ایکس ‌باکس وان و پی سی در دسترس خواهد بود. بازی همچنین از هدست‌های واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کند. 

نظر شما در مورد نبود پرداخت‌های درون برنامه‌ای در بازی Star Wars: Squadrons چیست؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران در میان بگذارید و از انتظارات خود از این بازی به ما بگویید. 


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده