نویسنده: حسین صدری
// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۲

Star Wars Jedi: Fallen Order توسط بیش از ۱۰ میلیون کاربر تجربه شده است

الکترونیک آرتز اعلام کرد که بازی Star Wars Jedi: Fallen Order تاکنون توسط ۱۰ میلیون بازیکن تجربه شده است.

شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) نتایج چهارمین فصل از سال مالی خود را اعلام کرد که نشان می‌دهد بازی Star Wars Jedi: Fallen Order ساخته‌ی استودیو ریسپاون (Respawn) توانسته موفقیتی عظیم را برای این شرکت به ارمغان آورد.

طبق گزارش‌های الکترونیک آرتز، این بازی تاکنون روی پلتفرم‌های هدفش یعنی پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان، توسط ۱۰ میلیون بازیکن مختلف تجربه شده است. البته هنوز مشخص نیست که این عدد به معنای این است که این بازی ۱۰ میلیون نسخه فروش داشته یا نه. اما فروش بازی اگر به این میزان نرسد، احتمالا به آن نزدیک است. تعداد بازیکنان به این خاطر ممکن است از فروش بازی بیشتر باشد که برخی از فروشگاه‌ها سیاست‌هایی مبنی بر عرضه‌ی بازی‌های یک بار استفاده شده و فروش دوباره‌ی آن‌ها دارند. همچنین ممکن است اکانت‌ها حاوی بازی روی کنسول‌های مختلف Share شوند یا حتی پایرسی روی پی سی باعث شود عده‌ی زیادی بدون اینکه هزینه‌ای برای تجربه‌ی بازی پرداخت کنند، از آن بهره‌مند شوند.

این اخبار نشان می‌دهد آخرین بازی در مجموعه‌ی جنگ ستارگان توانسته موفقیت‌های بسیار بزرگی را برای استودیو ریسپاون و الکترونیک آرتز به ارمغان آورد. این میزان از فروش حتی از انتظارات آن‌ها هم بسیار بیشتر بود. به‌طوری‌که آن‌ها انتظار داشتند این بازی پیش از پایان سال مالی الکترونیک آرتز به ۶ تا ۸ میلیون نسخه فروش دست پیدا کند. اما حالا با عدد ۱۰ میلیون بازیکن روبرو هستیم.

اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز در بیانیه‌ای که به‌همراه گزارش مالی این شرکت منتشر شده گفت آن‌ها از این وضعیت به‌شدت خشنود هستند.

ما خوشحالیم که می‌بینیم مردم در این شرایط بی‌سابقه، با بازی‌های ما ارتباط برقرار می‌کنند. تمرکز ما همچنان روی این مسئله باقی خواهد ماند که همچنان هرآنچه در توان داریم را برای مردم‌مان، برای بازیکنان‌مان و برای جامعه‌ی طرفدارانمان انجام دهیم. به لطف همه‌ی فداکاری‌ها و عزم و اراده‌ی فوق‌العاده‌ای که تیم‌های الکترونیک آرتز به خرج دادند، ما حالا می‌توانیم بازی‌ها، تجربه‌ها و محتوایی را که طرفدارانمان از ما می‌خواهند در این شرایط سخت هم تولید و عرضه کنیم.

این گزارش همچنین به دنبال عرضه‌ی آپدیت جدیدی برای بازی Star Wars Jedi: Fallen Order عرضه شده. آپدیتی که محتویاتی چون نیوگیم پلاس، پوشیدنی‌ها و آیتم‌های تزیینی جدید و میدان‌های مبارزه‌ی تازه را شامل می‌شود. پس از این آپدیت شما همچنین می‌توانید از یک شمشیر نوری سرخ‌رنگ هم در بازی استفاده کنید.

بازی Star Wars Jedi: Fallen Order هم‌اکنون روی پلی استیشن 4، پی سی و ایکس باکس وان در دسترس است. آپدیت تازه‌ی این بازی نیز هم‌اکنون به‌صورت رایگان روی همه‌ی پلتفرم‌ها در دسترس است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بازی استودیو ریسپاون چیست؟ آیا از طرفداران مجموعه‌ی استار وارز هستید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده