نویسنده: روزبه حسینی
// جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۵

سازندگان بازی Batman Arkham Origins به بازی جدید خود اشاره می‌کنند

نویسنده،‌ صداپیشه و ناشر بازی Batman Arkham Origins بازی جدیدی در دست تولید دارند.

طبق آخرین اخبار بازی، صداگذار برجسته راجر کریگ اسمیت، رایان گلتا نویسنده‌ی بازی Batman Arkham Origins و یکی از اعضای Warner Bros به نام گری میریانو همگی در اکانت‌های توییتر خود به یک بازی جدید اشاره می‌کنند. این سه فعال حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی به طور مرموز و رمزنگاری شده‌ای توییت‌های خود را منتشر می‌کردند و اکنون تمام هواداران منتظر رونمایی رسمی بازی جدید آن‌ها هستند. رونمایی‌ای که طبق اعلام میریانو به زودی اتفاق خواهد افتاد.

هنگامی که برای نخستین بار اسمیت به این پروژه اشاره کرد، از آن جایی که او در بسیاری از بازی‌های بزرگ نقش‌آفرینی کرده است، حدس زدن این که این پروژه چه اثری می‌تواند باشد کار سختی بود. اسمیت سابقا در نقش سونیک، کریس ردفیلد از مجموعه‌ی Resident Evil، اتزیو در Assassin’s Creed، بتمن در بازی Batman Arkham Origins و بسیاری از شخصیت‌های دیگر بازی‌های ویدیویی و حتی فیلم و آثار تلویزیونی قرار گرفته است. با این حال، حضور گلتا نویسنده‌ی Batman Arkham Origins در این پروژه، محدوده‌ی حدس و گمان را بسیار کوچک‌تر می‌کند و در نهایت هم با قرارگیری میریانو در کنار این دو نفر، می‌توان تایید کرد که این بازی توسط Warner Bros منتشر خواهد شد.

نمی‌توان به طور دقیق بیان کرد که بازی جدیدی از سری ‌Batman در حال توسعه است؛ اما با حضور سه نفر از اعضای کلیدی بازی Arkham Origins تمامی حدس‌ها به سوی پروژه‌ای جدید از این سری محبوب می‌رود. آخرین اثری که از این سری منتشر شد بازی Batman Arkham Knight بود که در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و توسط استودیوی Rocksteady توسعه یافته بود و پایان دهنده‌ی سه گانه‌ی این استودیو محسوب می‌شد. به همین دلیل، این که بازی دیگری از سری Batman به بازار عرضه شود در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما از آن‌ جایی که استودیوی Warner Bros Montreal پیش از این یک بازی از سری بتمن آرکام را منتشر کرده است، بعید نیست که دوباره دست به چنین کاری بزند. مخصوصا که چند سالی است این استودیو در سکوت خبری به سر می‌برد. شاید هم اصلا بازی بتمن در کار نباشد و این بار سازندگان به سراغ قهرمان دیگری از کامیک‌های شرکت DC رفته باشند. آیا بالاخره یک بازی درخور توجه از سوپرمن خواهیم دید؟ باید منتظر اعلام رسمی سازندگان برای کسب اطلاعات بیشتر ماند.

نظر شما راجع به ساخته شدن بازی جدیدی از شخصیت بتمن چیست؟ آیا ترجیح می‌دهید از قهرمانی دیگر اثری ساخته شود؟ اگر این طور است، دوست دارید بازی جدید برادران وارنر شما را در نقش کدام قهرمان قرار دهد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Games Radar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده