نویسنده: روزبه حسینی
// یکشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۵

تریلر جدید بازی A Total War Saga: Troy تغییرات بازی و جنگ‌ های آن را به نمایش می‌گذارد

ویدیو منتشر شده جدید از بازی A Total War Saga: Troy مبارزات جذاب بازی را به نمایش می‌گذارد.

بازی جدید استودیو Creative Assembly یعنی A Total War Saga: Troy به دلیل نزدیک شدن به تاریخ انتشار خود، چند وقتی است که در تیتر اخبار قرار گرفته است. طبق آخرین اخبار بازی، میلکو واسیلو، طراح ارشد بازی اخیرا مصاحبه‌ای را با سایت IGN انجام داده است که در آن به توضیح تغییرات بازی و نحوه شکل‌گیری جنگ‌ها می‌پردازد. در این ویدیو منتشر شده همچنین جزییات زیادی نیز از میدان‌های نبرد و گیم‌پلی بازی به نمایش در می‌آید که شما می‌توانید این ویدیو را در انتهای مطلب مشاهده کنید. 

بازی A Total War Saga: Troy با الهام از حماسه‌ی بزرگ ایلیاد، اثر هومر ساخته شده است و به جنگ افسانه‌ای تروآ می‌پردازد. همچنین موارد اساطیری نیز می‌توانند در بازی مورد استفاده قرار بگیرند هرچند که بازی نگاهی متفاوت به آن‌ها داشته است. به عنوان مثال مینوتور‌ها در بازی بیشتر سربازانی قوی‌هیکل با سر گاو هستند که ترس را به جان دشمنان می‌اندازند. این موارد باعث می‌شود که بخش اساطیری بازی رنگ و بویی متفاوت به خود بگیرد که این موضوع بسیار جالب به نظر می‌رسد. 

در کنار این موضوع، میدان‌های مبارزه‌ی جدید بازی، بازیکنان را به خلاقیت وادار می‌کنند و به همین دلیل آن‌ها باید استراتژی‌های جدید را برای شرکت در نبردها اتخاذ کنند. بازی A Total War Saga: Tory در تاریخ ۱۳ آگست (۲۳ مرداد) برای پلتفرم پی سی منتشر خواهد شد. بازی به مدت یک سال در انحصار فروشگاه اپیک خواهد بود. اگر در ۲۴ ساعت اولیه انتشار بازی اقدام به دانلود کنید، می‌توانید آن را به رایگان در اختیار بگیرید. 

در انتها شما می‌توانید ویدیو جدید منتشر شده از این بازی را مشاهده کنید و نظرات خود را در مورد آن با ما و سایر کاربران در میان بگذارید و از انتظارات خود از این بازی به ما بگویید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده