// سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۹

تاریخ انتشار Total War Saga: Troy اعلام شد؛ در ۲۴ ساعت ابتدایی انتشار، بازی در اپیک رایگان است

کریتیو اسمبلی در اقدامی غافلگیرکننده، علاوه بر اعلام تاریخ انتشار بازی Total War Saga: Troy، خبر از رایگان بودن بازی در ۲۴ ساعت ابتدایی انتشار در فروشگاه اپیک گیمز داد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو کریتیو اسمبلی و شرکت سگا که به‌ترتیب وظیفه ساخت و انتشار بازی Total War Saga: Troy را برعهده دارند، تاریخ انتشار این بازی استراتژی تاریخی را اعلام کردند. طبق این اعلام، بازی Total War Saga: Troy قرار است در تاریخ ۱۳ ماه آگوست (۲۳ مرداد ماه) به‌صورت انحصاری یک ساله در فروشگاه اپیک گیمز منتشر شود و پس از یک سال، یعنی در سال ۲۰۲۱ به فروشگاه استیم هم اضافه شود. تریلری هم به‌ این مناسبت منتشر شده است که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

این خبر برای کسانی که انتظار خرید بازی را در استیم دارند کمی شوکه‌کننده است. اما استودیو Creative Assembly بیکار ننشسته و اعلام کرده است که این بازی در ۲۴ ساعت ابتدایی انتشار در فروشگاه اپیک گیمز رایگان است و هر شخصی که آن را دریافت کند، برای همیشه می‌تواند آن را داشته باشد. این خبر اگرچه خوشحال‌کننده است، اما باعث نارضایتی بسیاری از اعضای انجمن توتال‌ وار شده است؛ چراکه نه‌تنها نمی‌توانند این بازی را در هنگام انتشار در مجموعه توتال‌وار خود در استیم داشته باشند، بلکه فعلا هم خبری از قابلیت ماد در این بازی نیست و باید برخلاف سایر نسخه‌های توتال‌وار، آن را بدون ماد تجربه کرد.

نظر شما چیست؟ آیا این تصمیم کریتیو اسمبلی را می‌پسندید؟


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده