نویسنده: آریا بهپور
// پنجشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۰

بازی اول شخص Metal: Hellsinger برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس معرفی شد

بازی Metal: Hellsinger ترکیبی از سبک‌های شوتر اول شخص و ریتمیک را به مخاطبان ارائه می‌دهد.

با تعطیل شدن E3 2020 به خاطر مشکلات ناشی از ویروس کرونا، رویدادهای مختلفی جایگزین آن شده‌اند. از جمله IGN Summer of Gaming که این روزها در جریان است و به‌تازگی شاهد معرفی بازی متال: هل سینگر (Metal: Hellsinger) در آن بوده‌ایم؛ اثری که قرار است سبک‌های شوتر اول شخص و ریتمیک یا به‌نوعی موزیکال را به شکلی متفاوت و جذاب ترکیب کند.

این بازی توسط استودیو The Outsiders تولید می‌شود که پیش از این قرار بود بازی Darkborn را از آن‌ها شاهد باشیم، ولی تولید آن پروژه درنهایت متوقف شد و اکنون اثر جدید این شرکت سوئدی معرفی شده است؛ بازی‌ای که در نگاه اول مخاطب را بیش از هر چیز به یاد بازی Doom می‌اندازد، ولی درعین‌حال قرار است حالتی موزیکال داشته باشد و سبک ریتمیک را به شکلی خلاقانه در این قالب جای دهد. به این صورت که با شلیک به شیاطین و هیولاها، می‌توانید ضرباهنگ موسیقی‌های متال بازی را حفظ کنید و به کسب امتیاز بپردازید.

داستان بازی در جهنمی هولناک رخ می‌دهد و بازیکن نقش موجودی عجیب به‌نام The Unknown را برعهده دارد که نیمی انسان و نیمی شیطان است و با سلاح‌های متنوع خود به جنگ دشمنان و در رأس آن‌ها The Red Judge می‌رود. روایت بازی هم برعهده‌ی تروی بیکر، صداپیشه‌ی جول در بازی The Last of Us 2 خواهد بود و داستان بازی را از زبان او خواهیم شنید.

دیوید گلدفارب، بازیسازی که کار روی آثاری چون Battlefield: Bad Company 2 و Payday 2 را در کارنامه دارد، کارگردانی پروژه را برعهده گرفته و Funcom هم ناشر آن خواهد بود؛ بازی‌ای که تنها به بخش داستانی خلاصه نمی‌شود و دارای بخش‌های دیگری از جمله حالت رقابتی است که در آن بازیکن‌ها با کسب امتیازهای بالا در جدول مخصوصی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

دانلود ویدیو از آپارات

اهمیت بخش صوتی و موسیقی‌های بازی برای سازندگان آن به اندازه‌ای بوده که به‌سراغ بعضی گروه‌های شناخته‌شده‌ی متال و خوانندگان این سبک رفته و از آن‌ها برای کار روی بخش‌های صوتی بازی کمک گرفته‌اند. در حال حاضر چهار نفر از این افراد مشخص شده‌اند و موارد بیشتری هم وجود خواهند داشت که در آینده معرفی می‌شوند:

  • مت هیفی (Trivium)
  • میکل استن (Dark Tranquillity)
  • بیورن استرید (Soilwork)
  • آلیسا وایت‌گلاز (Arch Enemy)

بازی Metal: Hellsinger در سال ۲۰۲۱ درکنار پی سی برای دو کنسول نسل بعد پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس هم منتشر خواهد شد و البته کنسول‌های این نسل یعنی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هم میزبان آن خواهند بود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده