// شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

ساخت Darkborn متوقف شد؛ استودیوی سازنده خبر از ساخت یک بازی جدید می‌دهد

سازنده بازی Darkborn یعنی استودیو The Outsiders، از توقف روند ساخت بازی و همچنین در دست ساخت بودن یک بازی جدید خبر داده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو The Outsiders از توقف در روند ساخت بازی Darkborn خبر داده است که پیش‌تر با نام Project Wight شناخته می‌شد. این استودیوی سوئدی این خبر را در توییتر خود اعلام کرده است که می‌توانید شرح آن را در زیر مطالعه کنید:

در نهایت ما ناچار شدیم روند ساخت بازی Darkborn را متوقف کنیم که تصمیمی بسیار سخت برای ما بود.

ممکن است در آینده مجددا روند ساخت این بازی دنبال شود؛ اما در حال حاضر ظاهرا یک بازی جدید در دست ساخت قرار دارد:

ما مدتی است که مشغول کار کردن روی یک بازی هستیم؛ یک بازی جدید، فوق‌العاده و اثری که بسیار عاشق آن هستیم.

این استودیو ابراز امیدواری کرده است که بتواند به‌زودی خبرهای بیشتری از این محصول جدید منتشر کند. پی بردن به این‌‌که این بازی جدید چه خواهد بود، آیا یک بازی اول شخص خواهد بود یا خیر، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. تنها موردی که در حال حاضر می‌توان از درستی آن اطمینان حاصل کرد این است که استودیو The Outsiders هنوز سرپا و مشغول فعالیت است.

بازی Darkborn

بازی Darkborn پتانسیل خوبی برای تبدیل شدن به یک اثر اکشن داشت که در آن داستان یک هیولا روایت می‌شد که به‌ دلیل حمله شکارچیان از خانواده خود جدا شده و به‌ دنبال فرصتی است که رشد کند و انتقام خانواده خود را از آن‌ها بگیرد. ناشر این بازی نیز قرار بود شرکت Private Division باشد که انتشار آثاری مانند بازی The Outer Worlds را در کارنامه خود دارد. در حال حاضر باید صبر کنیم و ببینیم که آیا توسعه این بازی از سر گرفته خواهد شد یا خیر.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده