// دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

شایعه: بازی Harry Potter RPG در سال ۲۰۲۱ منتشر می‌شود

براساس شایعاتی که این روز‌ها قوی‌تر هم شده است، احتمال دارد سال آینده میلادی شاهد عرضه بازی Harry Potter RPG باشیم.

تقریبا دو سال پیش بود که ویدیویی کوتاه از یک بازی جدید از مجموعه Harry Potter منتشر شد. در این بازی که گفته می‌شد توسط استودیو آوالانچ در حال ساخت است، شما در دنیای محبوب مجموعه هری پاتر قادر بودید که جادوگر دلخواه خود را تربیت کنید و آن را به فردی خوب یا بد بدل کنید. این شایعات از همان زمان بر سر زبان طرفداران این مجموعه بود، اما هیچ تایید رسمی‌ای از سوی این استودیو یا شرکت برادران وارنر اعلام نشد.

اما حالا و براساس جدیدترین اخبار بازی، این شایعات تقویت شده‌اند و احتمالا می‌دانیم که تاریخ انتشار این بازی کی خواهد بود. براساس این اطلاعات که در ردیت منتشر شده است، بازی Harry Potter RPG قرار است در سال ۲۰۲۱ میلادی منتشر شود. در این اطلاعات گفته شده است که شرکت برادران وارنر با یک شرکت در تماس بوده است و قرار است بازی در محدوده‌ جغرافیایی خاصی منتشر شود؛ اما هنوز این محدوده اعلام نشده است و خبری هم از تاریخ دقیق انتشار نیست.

همانند همیشه که شایعاتی در مورد یک بازی خاص منتشر می‌شوند، بهتر است این مورد را نیز فعلا در حد شایعه بدانیم. البته این احتمال را نیز به‌طور کلی منتفی نمی‌دانیم. پیش از لغو شدن رویداد E3 2020 قرار بود که شرکت Warner Bros کنفرانس و رویداد خاص خود را داشته باشد و اگر این مهم رخ می‌داد، احتمال داشت که در آن شاهد رونمایی از بازی Harry Potter RPG باشیم.

نظر شما چیست؟ آیا شاهد انتشار یک نسخه جدید از مجموعه محبوب Harry Potter خواهیم بود؟


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده