نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۰۱

سریال Impulse پس از دو فصل لغو شد

شبکه یوتیوب از لغو ادامه ساخت سریال Impulse پس از ساخت و انتشار دو فصل از آن خبر داده است. بااین‌حال، هنوز امکان احیای سریال در شبکه دیگری وجود دارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Impulse (ایمپالس) قرار نیست برای فصل سوم تمدید شود. در ادامه لغو سریال‌های سرویس استریم یوتیوب، حال نوبت به این سریال رسید و یوتیوب از لغو آن پس از ساخت و انتشار دو فصل از آن خبر داده است. بدین ترتیب سریال Cobra Kai (کبرا کای) و سریال Liza on Demand آخرین سریال‌های دارای فیلمنامه یوتیوب هستند که در برنامه جدید تغییر استراتژی این سرویس استریم هنوز حضور دارند. در ماه آوریل ۲۰۱۹ برای اولین‌بار متوجه تغییر استراتژی و برنامه یوتیوب شدیم که براساس آن سریال‌هایی چون سریال Champaign ILL، سریال Ryan Hansen Solves Crimes on Television، سریال Sideswiped و سریال Do You Want to See a Dead Body لغو شدند و یوتیوب در واقع به‌جای دنبال کردن مسیر سنتی سرویس‌های استریم مثل نتفلیکس یا آمازون، اکنون بیشتر به دنبال ساخت برنامه‌های بدون فیلمنامه و مستند با موضوع‌های آموزشی، ورزشی، موسیقی و غیره است.

سریال Impulse

لورن لی‌فرانک، شورانر سریال Impulse نیز با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر به لغو ادامه پخش این سریال واکنش نشان داد و ضمن قدردانی از طرفداران سریال گفت که آن‌ها در تلاش هستند تا خانه جدیدی برای سریال ایمپالس پیدا کنند، اما این موضوع ممکن است در نهایت رخ ندهد و در واقع یافتن یک شبکه جدید با وضعیت کنونی برای این سریال بسیار سخت به‌نظر می‌رسد. سریال Impulse داستان یک دختر ۱۶ ساله به‌نام هنریتا با بازی مدی هسن، را روایت می‌کند که با به‌دست آوردن توانایی تلپورت کردن حوادث تلخی برای او رخ می‌دهد. پس از پیدایش این قدرت او متوجه می‌شود که چرا او همیشه با همه تفاوت داشته و همچنین در طول سریال شاهد کشف راز او و پدرش در گذشته نیز هستیم، اما در حال حاضر او تنها باید یاد بگیرد که چگونه قدرتش را کنترل و از آن استفاده کند.

سریال Impulse در واقع سریال فرعی فیلم Jumper (جامپر) است که در سال ۲۰۰۸ به‌کارگردانی داگ لیمان، کارگردان فیلم Edge of Tomorrow (لبه فردا) اکران شد و علاوه‌بر حضور به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی، لیمان کارگردانی قسمت پایلوت (آزمایشی) این سریال را نیز بر عهده داشته است. مدی هسن، میسی پایل، سارا دسجاردینز، انوکا اوکوما، کریگ آرنولد، کالوم کیت رنی و مت گوردون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Impulse حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده