نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۵

کیت بلانشت در حال مذاکره برای بازی در نقش لیلیث در فیلم Borderlands

کیت بلانشت، بازیگر برنده جایزه اسکار در حال مذاکره با لاینزگیت برای بازی در نقش لیلیث در فیلم Borderlands است.

همانطور که می‌دانیم، اقتباس سینمایی بازی Borderlands (بوردرلندز) توسط شرکت لاینزگیت در دست ساخت است که الی راث، کارگردان فیلم‌های Death Wish (آرزوی مرگ) و Knock Knock (تق تق) وظیفه کارگردانی کریگ مازن، خالق و نویسنده‌ی سریال Chernobyl (چرنوبیل) و برنده‌ی دو جایزه‌ی اِمی، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر فیلم بوردرلندز ممکن است مشخص شده باشد. کیت بلانشت، بازیگر برنده ۲ جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Aviator (هوانورد) و فیلم Blue Jasmine (یاسمن پژمرده) که بیشتر برای بازی در نقش گالادریل در سه‌گانه فیلم The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) شناخته می‌شود، در حال انجام مذاکره با لاینزگیت برای حضور در فیلم Borderlands است که گفته می‌شود بلانشت برای بازی در نقش لیلیث در حال مذاکره است.

Borderlands 3

اگر لاینزگیت با بلانشت برای حضور در فیلم Borderlands به توافق برسد، پیروزی بزرگ دیگری برای لاینزگیت طی هفته‌های اخیر خواهد بود. لاینزگیت طی هفته‌های اخیر در ابتدا برای ساخت قسمت پیش درآمد فیلم The Hunger Games (هانگر گیمز) که قرار است The Ballad of Songbirds and Snake (تصنیف مرغان آوازخوان و مارها) نام داشته باشد، با فرانسیس لارنس، کارگردان سه دنباله فیلم هانگر گیمز، به توافق رسید تا او وظیفه کارگردانی قسمت دیگری از این مجموعه را بر عهده بگیرد. همچنین اخیرا این استودیو اریک وارن سینگر، نویسنده فیلم American Hustle (حقه‌بازی آمریکایی) را برای نوشتن فیلمنامه فیلم Now You See Me 3 (اکنون مرا می‌بینی ۳) استخدام کرده است.

اولین قسمت بازی Borderlands در سال ۲۰۰۹ منتشر شد که این بازی، یک بازی شوتر نقش آفرینی بود که توسط گیرباکس سافتور تولید و توسط Take-Two Interactive با لیبل 2K منتشر شده است. اتفاقات این بازی در آینده و یک دنیای علمی تخیلی و در سیاره‌ پاندورا جریان دارد. تاکنون بیش از ۵۷ میلیون نسخه از مجموع کل قسمت‌های بازی به فروش رفته است. بازی Borderlands 3 آخرین نسخه بوردلندز بود که سال گذشته منتشر شد. لیلیث یکی از شخصیت‌های اصلی دنیای بوردرلندز بود که در قسمت اول بازی Borderlands یکی از شخصیت‌های قابل بازی بوده است. او یکی از تنها ۶ زن کهکشان است که در کلاس قدرتمند سایرن قرار دارد که دارای قدرت‌های باورنکردنی و فوق العاده انسانی هستند.

به‌تازگی شاهد حضور بلانشت در سریال Mrs. America (خانم آمریکا) بودیم که پخش آن از شبکه FX آغاز شده است. بلانشت در حال حاضر مشغول بازی در فیلم Nightmare Alley (کوچه کابوس) به‌کارگردانی گیرمو دل تورو است که مراحل فیلمبرداری این فیلم به علت شیوع ویروس کرونا تا مدت زمان نامشخصی متوقف شده است. فیلم Where’d You Go, Bernadette (کجا رفتی برنادت) آخرین فیلمی بود که در آن شاهد حضور بلانشت بودیم و وی قرار است در فیلم Lucy and Desi نیز نقش آفرینی کند.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده