نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱

ساخت فیلم پیش درآمد Hunger Games رسما تایید شد

لاینگزیت رسما از در دست ساخت بودن فیلم پیش درآمد Hunger Games خبر داد و کارگردان و نویسندگان این اثر را معرفی کرد.

خرداد سال گذشته بود که رمان پیش درآمد Hunger Games (هانگر گیمز) توسط نویسنده و خالق مجموعه تایید و اعلام شد که شرکت لاینزگیت از هم‌اکنون حق ساخت فیلمی براساس آن را خریداری کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت قسمت پیش درآمد فیلم هانگر گیمز رسما تایید و اعلام شده است. رمان پیش درآمد Hunger Games قرار است The Ballad of Songbirds and Snake (تصنیف مرغان آوازخوان و مارها) نام داشته باشد که سوزان کالینز، نویسنده رمان‌های سه‌گانه هانگر گیمز، این رمان را نوشته و قرار است در تاریخ ۱۹ می ۲۰۲۰ (۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹) منتشر شود. لاینزگیت نیز رسما ساخت قسمت پیش درآمد فیلم The Hunger Games را آغاز کرده که انتظار می‌رود نام آن مشابه نام رمان باشد.

رمان The Ballad of Songbirds and Snake

رمان The Ballad of Songbirds and Snake داستان کوریولانوس اسنو در سن ۱۸ سالگی را دنبال می‌کند که قرار است این شخصیت را سال‌ها پیش از آنکه او به رئیس جمهور ظالم پانم تبدیل شود، مشاهده کنیم. اگرچه خانواده کوریولانوس دوران سختی را پشت سر می‌گذارند، اما در ادامه او مربی دهمین دوره مسابقات هانگر گیمز انتخاب می‌شود و او فرصتی را پیدا کرده تا سرنوشتش را تغییر دهد. بااین‌حال، زمانی که او متوجه شد مربی یک دختر در منطقه فقیرنشین ۱۲ شده، حال امیدهایش نقش بر آب شده است. هنوز بازیگری برای فیلم The Ballad of Songbirds and Snake انتخاب نشده است، اما جو دریک، مدیرعامل بخش آثار سینمایی لاینگزیت گفت که کتاب جدید سوزان ارزش صبر کردن را دارد و این کتاب قرار است زمینه جدیدی را ایجاد و شخصیت‌های کاملا جدیدی را معرفی کند.

نینا یاکوبسن به‌همراه برد سمیپسون و کالیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور خواهند داشت. همچنین کالینز به‌همراه مایکل آرندت، نویسنده فیلم Little Miss Sunshine (میس سان‌شاین کوچولو) که سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم The Hunger Games: Catching Fire (هانگر گیمز: اشتعال) را نیز در کارنامه خود دارد، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Ballad of Songbirds and Snake را بر عهده خواهند داشت و در ادامه مشخص شد که وظیفه کارگردانی این فیلم نیز بر عهده فرانسیس لارنس، کارگردان سه دنباله فیلم هانگر گیمز، خواهد بود. هنوز حضور هیچ بازیگری در این فیلم تایید و اعلام نشده است.

اولین فیلم The Hunger Games با بازی جنیفر لارنس در سال ۲۰۱۲ اکران شد و در مجموع ۴ فیلم براساس ۳ رمان آن تولید شده و روی پرده‌های سینما رفته است که این چهار فیلم در مجموع نزدیک به ۳ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرده‌اند. جاش هاچرسون، لیام همسورث، وودی هارلسون، الیزابت بنکس، جولیان مور و ناتالی دورمر، دیگر بازیگرانی بودند که در مجموعه فیلم The Hunger Games شاهد نقش‌آفرینی آن‌ها بودیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده