// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۱

تریلر جدید بازی Apex Legends شخصیت Loba را نشان می‌دهد

با نزدیک‌تر شدن به تاریخ شروع فصل پنجم بازی Apex Legends، استودیو ریسپاون اینترتینمنت تریلری جدید از این بازی منتشر کرده است که بار دیگر شخصیت Loba را نشان می‌دهد.

همان‌طور که پیش‌تر نیز در زومجی مشاهده کردید، جدیدترین شخصیت بازی Apex Legends کسی نیست جز Loba که قرار است با آغاز فصل پنجم بازی وارد میدان نبرد شود. او در کودکی پدر خود را به دلیل حمله Revenant از دست داده است و حالا تبدیل به شخصیتی شده است که مهارت‌های خوبی دارد و هدف نهایی او گرفتن انتقام پدرش است. اما لوبا چطور وارد میدان نبرد Apex Legends شده است؟ طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Respawn Entertainment تریلری جدید از این شخصیت معرفی کرده است که پاسخ این سوال را می‌دهد. می‌توانید تریلر را از طریق یوتیوب تماشا کنید.

در این تریلر اطلاعات دیگری هم برملا می‌شوند؛ از جمله این‌که شخصیت Revenant دارای جسمی واقعی بوده است اما کپی‌های زیادی از او وجود دارند که در اعماق زمین در منطقه King's Canyon دفن شده‌اند. برخی از توانایی‌های او هم در این تریلر دیده می‌شود. به‌ عنوان مثال می‌توان به پرتاب دیسک برای تله‌پورت کردن و همچنین دزدیدن سلاح‌ها از فاصله دور اشاره کرد. انتظار داریم با نزدیک‌تر شدن به تاریخ آغاز فصل پنجم بازی Apex Legends در تاریخ ۱۲ ماه مه (۲۳ اردیبهشت ماه) اطلاعات بیشتری از این شخصیت، شامل گیم‌پلی آن منتشر شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده