نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۸

Halo Infinite همچنان در تعطیلات ۲۰۲۰ و به همراه Xbox Series X عرضه خواهد شد

براساس اعلام 343Industries، این استودیو همچنان برنامه دارد تا بازی Halo Infinite در تعطیلات آخرسال ۲۰۲۰ و به عنوان یکی از بازی‌های حین عرضه ایکس باکس سری ایکس منتشر کند.

با گسترش بحران شیوع ویروس کرونا در سرتاسر جهان، سال ۲۰۲۰ برای توسعه دهندگان بازی‌های ویدیویی سال بسیار سخت و چالش‌برانگیری بوده است. اکثر استودیوهای بازی سازی مجبور شدند تا کارمندان خود را به اجبار به خانه فرستاده و فرایند توسعه بازی‌ها را به صورت دورکاری و از خانه پیگیری کنند. از این رو، اکثر برنامه‌ریزی‌های ناشران برای تاریخ انتشار محصولات خود متحمل تغییر شده و بسیاری از این موارد با تأخیر مواجه شدند. با این حال، به نظر می‌رسد که این موضوع در خصوص جدیدترین قسمت از مجموعه‌ی Halo صدق نکرده و تیم توسعه‌دهندگان بازی‌های ایکس باکس اعلام کردند که Halo Infinite همچنان در تاریخ از پیش تعیین شده منتشر خواهد شد.

مایکروسافت در پست جدیدی که امروز از وبسایت رسمی Xbox منتشر شده، به شفاف سازی ابهامات ایجاد شده در خصوص تاریخ انتشار بازی Halo Infinite از استودیوی 343Industries پرداخته و اعلام کرده که با وجود محدودیت‌های ایجاد شده در مسیر تکمیل این پروژه، همچنان بازی جدید Halo را در تعطیلات آخر سال و به عنوان یکی از عناوین همراه ایکس باکس سری ایکس در زمان عرضه خواهیم دید. جرت وست (Jerret West) در این پست می‌نویسد:

هدفگذاری ما همچنان روی عرضه‌ی ایکس باکس سری ایکس و Halo Infinite در تعطیلات آخر سال جاری متمرکز شده است.

نحوه‌ی بیان این پیام نشان می‌دهد که هنوز احتمال ایجاد تغییر در این خصوص وجود دارد؛ اما مایکروسافت انتظار ندارد تا چنین چیزی لزوماً اتفاق بیفتد.

Halo Infinite

ضمن این که باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این اولین باری نیست که تیم توسعه دهندگان بازی‌های پلتفرم ایکس باکس به تأکید انتشار هیلو اینفینیت در سال جاری می‌پردازند.

تقریباً یک ماه پیش، مت بوتی (Matt Booty) رئیس استودیوهای بازی‌سازی ایکس باکس، اظهار داشت که بسیاری از تیم‌های متعلق به مایکروسافت به دلیل الزام پیگیری پروژه‌ها از خانه با مشکلات و چالش‌های ویژه‌ای مواجه هستند. اما در ادامه تأکید شده بود که Infinite قطعاً در سال جاری منتشر می‌شود.

در خصوص این که در چه تاریخی اطلاعات بیشتری از Halo Infinite به دست ما خواهد رسید نیز باید گفت که مایکروسافت برنامه دارد تا در ماه جولای جزئیات بیشتری از این بازی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد. دیشب و همزمان با معرفی سری رویداد ماهیانه Xbox 20/20 با محوریت ایکس باکس سری ایکس و بازی‌های آن اعلام شد که شماری از بازی‌های فرست پارتی این کنسول در تابستان امسال و حوالی ماه جولای به نمایش گذاشته می‌شوند. در مقابل، جدیدترین قسمت از رویداد ویژه Inside Xbox که قرار است فردا برگزار شود، تمرکز خود را روی بازی‌های ترد پارتی پلتفرم Xbox Series X معطوف خواهد کرد. از جمله این موارد، می‌توان به Assassin’s Creed Valhalla که اخیراً معرفی شد اشاره کرد.

تا زمانی که مسئولین مایکروسافت نسبت به اعلام تاریخ دقیق عرضه کنسول‌های جدید خود تصمیم گیری کنند، اخبار مربوط به زمان انتشار بازی Halo Infinite نیز به گوش خواهد رسید. اما درحال حاضر، این بازی برای عرضه در تعطیلات پایان سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده و برای پلتفرم‌های پی سی  و ایکس باکس وان نیز منتشر خواهد شد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده