// شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

بازی Metro Redux برای گوگل استیدیا عرضه خواهد شد

حساب کاربری توییتر گوگل استیدیا اعلام کرده که بازی Metro Redux به‌زودی برای خرید و تجربه روی این پلتفرم در دسترس قرار می‌گیرد.

بیش از ۶ ماه از عرضه گوگل استیدیا می‌گذرد و این پلتفرم استریمینگ نتوانسته است آنطور که باید و شاید نظر کاربران را به خود جلب کند. بااین‌حال گوگل همچنان در تلاش است که با اضافه کردن ویژگی و بازی‌های جدیدی، جدا از کامل‌تر کردن گوگل استیدیا، مخاطبان بیشتری را سمت این پلتفرم جذب کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر استیدیا اعلام کرده است که به‌زودی بازی Metro Redux به فهرست بازی‌های استیدیا اضافه می‌شود تا علاقه‌مندان به سری مترو بتوانند دو نسخه ابتدایی را خریداری و تجربه کنند. بازی Metro Redux یک کالکشن از نسخه ریداکس بازی‌ Metro 2033 و بازی Metro: Last Light است. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای این کالکشن درنظر گرفته نشده است.

بااینکه گوگل استیدیا در فهرست خرید تعداد زیادی از کاربران قرار ندارد، اما تایید عرضه بازی‌هایی نظیر بازی Cyberpunk 2077، بازی Baldur's Gate 3 و بازی Assassin's Creed: Valhalla می‌تواند شروع خوبی برای جذب شدن کاربرهای به گوگل استیدیا باشد. همچنین گوگل در حال مذاکره با استودیوهای First Party خود است تا بازی‌های انحصاری مختلفی را برای استیدیا عرضه کنند. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره و آینده گوگل استیدیا چیست؟ تابه‌امروز تنها ۳۰ بازی روی گوگل استیدیا در دسترس است و امیدواریم در آینده شاهد اضافه شدن بازی‌های بیشتری باشیم. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده