نویسنده: نیما احمدی
// چهار شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

Star Wars Jedi: Fallen Order، فیفا و Madden برای استیدیا عرضه خواهند شد

در پی همکاری گوگل استیدیا و استودیو EA، بازی‌های Star Wars Jedi: Fallen Order، FIFA و Madden NFL در سال جاری میلادی برای پلتفرم ابری استیدیا عرضه خواهند شد.

طبق گفته‌های بیزینس وایر (Business Wire)، گوگل استیدیا و EA همکاری خود را به‌صورت رسمی اعلام کردند و به همین دلیل پنج تا از بهترین بازی‌های استودیوی EA برای این پلتفرم عرضه خواهد شد. تا به حال سه بازی Star Wars Jedi: Fallen Order، FIFA و Madden NFL برای پلتفرم استیدیا به‌صورت رسمی معرفی شده‌اند. بازی Jedi: Fallen Order در پاییز امسال برای استیدیا عرضه خواهد شد، در حالی‌که بازی‌های FIFA و Madden برای عرضه در زمستان برنامه‌ریزی شده‌اند. هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این آثار مشخص نشده است، ولی احتمال این وجود دارد که بازی Jedi: Fallen Order اواخر ماه سپتامبر (اواخر ماه شهریور) یا با آغاز فصل پاییز برای استیدیا عرضه شود. بازی‌های دیگری که هنوز معرفی نشده‌اند در سال ۲۰۲۱ برای بازیکنان پلتفرم استیدیا در دسترس خواهند بود.

اندرو ویلسون، مدیرعامل استودیو EA گفت:

فضای ابری احتمالات جدید و هیجان‌انگیزی را برای بازی به‌وجود آورده است. در همکاری با گوگل استیدیا، ما فرصت داریم تا تجربه خلاقانه و نوآورانه‌ای را در این پلتفرم جدید ارائه دهیم.

ارتقاء بازی‌های موجود در این پلتفرم فضای ابری توسط گوگل، اتفاق خوبی است، چون در ماه‌های ابتدایی عرضه استیدیا، بازی‌های کمی در این پلتفرم حضور داشتند. بازی Jedi: Fallen Order انتخاب خوبی است، این بازی، تجربه‌ای فوق‌العاده از بخش تک‌نفره را به بازیکن ارائه می‌دهد که در دنیای بی‌نظیر جنگ ستارگان جریان دارد. به‌علاوه بازی‌های FIFA و Madden نیز بهترین بازی‌های ورزشی هستند که می‌توانند به این ترکیب اضافه شوند. در حال‌حاضر تنها بازی‌های Football Manager 2020 و NBA 2K20 برای این پلتفرم ابری در دسترس هستند.

علاوه‌بر این بازی‌ها حداقل دو بازی دیگر از استودیوی EA نیز سال آینده برای استیدیا عرضه خواهند شد، ولی باید منتظر باشیم تا ببینیم کدام یک از بازی‌های این استودیو برای انتشار در فضای ابری مناسب هستند.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده