// شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۵

جیم رایان: قیمت پلی استیشن 5 بازتابی از ارزش آن خواهد بود

جیم رایان در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده که قیمت پلی‌استیشن 5 بازتابی از ارزش آن است و لزوما نشان‌دهنده ارزان بودن کنسول نیست. 

به‌روزرسانی: سونی به‌صورت رسمی قیمت PS5 دیسک خور را ۴۹۹ دلار و قیمت پلی‌استیشن 5 دیجیتالی را ۳۹۹ دلار اعلام کرد.

دیشب سونی اعلام کرد که بامداد جمعه ۱۶ خرداد ماه رویدادی را با محوریت نمایش بازی‌های پلی ‌استیشن 5 برگزار خواهد کرد تا کاربران کیفیت بازی‌ها روی این کنسول نسل نهمی را مشاهده کنند. همچنین توضیحاتی هم حول ویژگی Backward Compatibility پلی‌استیشن 5 ارائه شد.

طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، جیم رایان، رئیس پلی‌استیشن، به‌تازگی مصاحبه‌ای را با گیم‌اینداستری انجام داده است. او در جریان این مصاحبه در مورد قیمت و ارزش گذاری PS5 توضیحاتی را ارائه کرده است. او دراین‌باره می‌گوید:

من فکر می‌کنم بهترین مورد این است که بهترین ارزش ممکن را در اختیار کاربران دهیم. من لزوما منظورم قیمت پایین نیست، زیرا ارزش و ارزشمند بودن ترکیبی از موارد متعددی است. در حیطه ما، ارزش به‌معنی بازی‌ها، تعداد بازی‌ها، عمیق بودن بازی‌ها، حسی که ارائه می‌دهند، کیفیت و قیمت بازی‌ها و موارد متعدد دیگری است. تمامی این موارد و نحوه اعلام فواید آن‌ها روی پلتفرم، ارزش را تعیین می‌کند.

همچنین جیم رایان توضیحاتی را در مورد آینده گیمینگ ارائه کرده است. او دراین‌باره می‌گوید:

شرایط اخیر به ما نشان داد که بازی‌های ویدیویی، یکی از سرگرمی‌ها و تجارت‌هایی که در اوضاع اقتصادی بد، می‌تواند یک مزیت باشد. منطقی به‌نظر می‌رسد؛ وقتی مردم پولی برای خرج کردن و بیرون رفتن نداشته باشند، در خانه بمانند و بازی ‌کنند. چه کسی می‌داند که این رکود اقتصادی به چه شکل دیده می‌شود و تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. این مورد نشان‌دهنده این است که الگو و مدل‌های قدیمی که در گذشته کاربردی بوده‌اند، شاید در آینده کاربردی نداشته باشند. 

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ از دیگر اخبار حول پلی‌استیشن 5 هم می‌توان‌به بهینه‌سازی بازی‌های جدید پلی‌استیشن 4 برای پلی‌استیشن 5 اشاره کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده