نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۱

برادران سفدی و شرکت الارا پیکچرز قرارداد «نخستین نگاه» با شبکه HBO امضا کردند

برادران سفدی و شرکت فیلمسازی آن‌ها با امضای قراردادی توافق کردند که برای فروش پروژه‌های خود تا دو سال آینده ابتدا به سراغ شبکه‌ی HBO بروند.

برادران سفدی و شرکت الارا پیکچرز قرارداد دو ساله‌ی «نخستین نگاه» با HBO امضا کردند که به موجب آن برای فروش تمام پروژه‌های خود باید در ابتدا به سراغ این شبکه بروند و در صورتی که اچ‌بی‌او تمایلی به خریداری آن نداشت، آن‌ها می‌توانند پروژه را به خریدار دیگری ارائه کنند. براساس این قرارداد چندجانبه، دنی برنفلد، مدیر سابق دو شرکت پارامونت و چرنین اینترتینمنت برای کمک به تولید پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی آتی به شرکت Elara Pictures ملحق می‌شود که جاشوا و بن سفدی به‌همراه سباستین بر-مک‌کلارد و رانلد برانستین در سال ۲۰۱۴ آن را تاسیس کردند.

شرکت A24 تهیه‌کننده‌ی اجرایی همه‌ی پروژه‌های مربوط‌به قرارداد تازه‌ی برادران سفدی و شبکه‌ی HBO خواهد بود و در چندین پروژه‌ی خارج از این قرارداد نیز با شرکت الارا پیکچرز همکاری می‌کند. پیش از این شرکت ای۲۴ در تولید فیلم‌های تحسین‌شده‌ی Uncut Gems (جواهرات تراش‌نخورده) و Good Time (اوقات خوش) با برادران سفدی همکاری داشت. این شرکت درحال‌حاضر سریال Euphoria‎ (سرخوشی) را برای شبکه‌ی اچ‌بی‌او تولید می‌کند که سال گذشته برای فصل دوم نیز تمدید شد.

برادران سفدی در سال ۲۰۱۶ در یکی از اپیزودهای سریال Togetherness (اتحاد) جلوی دوربین رفتند و اگر به موجب قرارداد چندجانبه‌ی تازه سریالی ساخته شود، تبدیل به نخستین پروژه‌ی تلویزیونی آن‌ها خواهد شد. برادران سفدی بیشتر برای کار روی فیلم‌ها شناخته می‌شوند و فیلم «جواهرات تراش‌نخورده» آخرین اثر سینمایی آن‌ها بود که با بودجه‌ی ۱۹ میلیون دلاری توانست ۵۰ میلیون دلار در گیشه بفروشد. این فیلم هیجان‌انگیز جنایی که آدام سندلر، کوین گارنت، ایدینا منزل، کیت استنفیلد، جولیا فاکس و اریک بوگوسیان را در گروه بازیگرانش داشت، در زمان اکران در سال گذشته با تحسین گسترده‌ی منتقدان مواجه شد. فیلم Uncut Gems داستان صاحب یک فروشگاه جواهرفروشی را روایت می‌کند که غرق در بدهی‌هایش است و باید به هر نحوی بدهی‌های خود را پیش از آن‌که دیر شود، تسویه کند. 

از دیگر آثار سینمایی برادران سفدی می‌توان به فیلم‌های Daddy longlegs (بابا لنگ‌دراز)، Heaven Knows What (بهشت چه می‌داند) و Good Time اشاره کرد. جاشوا و بن سفدی برای انجام کارهای بسیار زیاد در پشت صحنه، از کارگردانی و نویسندگی گرفته تا تدوین، تهیه‌کنندگی و بازیگری، شناخته می‌شوند. سریال Ramy (رامی) شبکه‌ی هولو با نقش‌آفرینی رامی یوسف و سریال سورئال کمدی At Home With Amy Sedaris (در خانه با ایمی سداریس) از جمله آثار فعلی شرکت A24 است. این شرکت تولید آثاری نظیر سریال Mr. Corman (آقای کورمان) با بازی جوزف گوردون لویت را نیز برعهده دارد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده