// جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۱۰

سونی ۱۶ خرداد رویدادی با محوریت پلی استیشن 5 برگزار می‌کند

سونی به‌صورت رسمی اعلام کرد که جمعه، ۱۶ خرداد سال ۱۳۹۹ خورشیدی یعنی دقیقا هفت روز دیگر کنفرانسی با محوریت کنسول پلی‌استیشن 5 و مخصوصا بازی‌های آماده‌شده برای عرضه روی آن برگزار می‌کند.

دقایقی قبل، جیم رایان رئیس اصلی برند پلی‌استیشن سونی اعلام کرد که اکنون دیگر زمان آشنایی بیشتر با PS5 فرا رسیده است. او گفت که تا امروز مخاطب‌ها فقط اطلاعات کلی سخت‌افزاری پلی استیشن 5 را در اخبار مشاهده کرده‌اند و ظاهر دسته‌ی آن یعنی کنترلر دوال‌سنس را دیده‌اند. ولی اکنون دیگر زمان آشنایی با اصلی‌ترین بخش سازنده‌ی تجربه‌ی نسل نهم یعنی بازی‌ها فرا رسیده است. به همین خاطر شرکت سونی راس ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز جمعه، ۱۶ خرداد سال ۱۳۹۹ خورشیدی (چهارم جون/ژوئن ۲۰۲۰ میلادی) کنفرانسی با محوریت پلی‌استیشن 5 را تحویل گیمرها می‌دهد.

جیم رایان می‌گوید بازی‌های حاضر در این رویداد برخی از بهترین جلوه‌های اولیه‌ی نسل نهم کنسول‌های بازی‌های ویدیویی را نشان خواهند داد و توسط استودیوهای کوچک‌وبزرگی خلق شده‌اند که به نقاط گوناگونی از کره‌ی خاکی تعلق دارند. او در این رابطه می‌گوید:

این بازی‌ها که همه با سخت‌کوشی استودیوهایی لایق احترام خلق شده‌اند، تا حدی به گیمر نشان می‌دهند که سخت‌افزار پلی‌استیشن 5 توانایی انجام چه کارهایی را خواهد داشت. زین‌پس باید منتظر برگزاری رویدادهای مطبوعاتی مختلف پیرامون پلی‌استیشن 5 باشید؛ رویدادهایی که ما ماه‌ها سعی کردیم نزدیک‌ترین تجربه‌ی ممکن به لمس لذت حضور در یک کنفرانس مطبوعاتی فیزیکی را ارائه دهند. پس در اولین گام با ما همراه شوید. رویداد دیجیتالی روز جمعه بیشتر از یک ساعت زمان می‌برد.

مطابق صحبت‌های رئیس برند پلی‌استیشن به نظر می‌رسد که کنفرانس مورد بحث روی بازی‌های انحصاری و غیرانحصاری پلی‌استیشن 5 متمرکز باشد و شرکت ژاپنی همان‌گونه که گزارش‌ها می‌گفتند، چند هفته‌ی بعد ظاهر خود کنسول را نشان می‌دهد.


منبع PS.Blog
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده