// جمعه, ۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۱

تیک تو اینتراکتیو: فایل‌های اوراق بهادار منتشر شده ربطی به بازی GTA VI ندارد

تیک تو اینتراکتیو اعلام کرده است که بودجه‌های نوشته شده در فایل‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار ربطی به بازی Grand Theft Auto VI ندارد.

تابه‌حال شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد بازی Grand Theft Auto VI در مراحل ابتدایی توسعه به‌سر می‌برد. همچنین چندی پیش بود که فایل‌های کمیسیون بورس و اوراق بهادار شرکت تیک‌-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive)، شرکت مادر راک استار گیمز، نشان می‌داد که تیک-تو اینتراکتیو قصد دارد در سال مالی ۲۰۲۳-۲۰۲۴ نزدیک به ۹۰ میلیون دلار را برای بازاریابی و تبلیغ هزینه کند. 

با انتشار یک اطلاعات، تعدادی از کاربران و هواداران حدس زدند که تیک‌-تو اینتراکتیو قصد دارد این مبلغ را خرج تبلیغات بازی GTA 6 کند و در این بازه زمانی شاهد عرضه آن خواهیم بود. طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت تیک-تو اینتراکتیو به‌تازگی بیانیه‌ی خود را در راستای این موضوع برای گیم‌اینداستری ارسال کرده است. در این بیانیه اعلام شده که بودجه ذکر شده در فایل‌های کومیسیون بروس و اوراق بهادار، ارتباطی با Grand Theft Auto 6 ندارد و مربوط‌به همکارهای Third Party تیک-‌تو اینتراکتیو می‌شود.

این در حالی است که راک استار گیمز، یک استودیو داخلی برای تیک‌-تو اینتراکتیو به‌حساب می‌آید. بااین‌تفاسیر کاربران همچنان مشتاق انتشار اخبار اصلی حول بازی GTA VI هستند. همچنین به‌نظر می‌رسد تیک‌-تو اینتراکتیو در بازه زمانی ذکر شده، موارد هیجان‌انگیزی را برای گیمرها تدارک دیده است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده