نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۳۵

هنری کویل در حال مذاکره برای بازی دوباره در نقش سوپرمن است

طبق اخبار منتشر شده، هنری کویل ممکن است باری دیگر نقش سوپرمن را بازی کند، اما این بازگشت برای فیلم مستقل جدید این ابرقهرمان DC نخواهد بود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، هنری کویل ممکن است باری دیگر نقش سوپرمن را در دنیای DC بازی کند، اما نه برای آن چیزی که طرفداران انتظارش را دارند. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، کویل در حال مذاکره با برادران وارنر برای بازگشت به نقش سوپرمن است، اما این بازگشت قرار است در یک فیلم دیگر DC رخ دهد و براساس اطلاعاتی که منابع نزدیک منتشر کرده‌اند، این موضوع به معنای ساخت دنباله فیلم Man of Steel (مرد پولادین) نیست و او قرار است در فیلمی دیگر از مجموعه دی سی بازگردد. ورایتی نیز می‌گوید که کویل قرار است بازگشت کویل برای نقش کلارک کنت در یک فیلم DC باشد که این فیلم، فیلم مستقل سوپرمن نخواهد بود.

از آنجایی که مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌ انگیز 1984) و فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) به پایان رسیده و باتوجه‌به داستان اتفاقات این دو فیلم، این دو فیلم از فهرست فیلم‌های احتمالی سوپرمن به‌راحتی خط می‌خورند و همچنین نباید انتظار حضور سوپرمن در فیلم The Batman (بتمن) را نیز داشته باشیم. فیلم Shazam 2 (شزم 2)، فیلم Black Adam (بلک آدام) و فیلم Aquaman 2 (آکوامن 2) سه گزینه احتمالی هستند که ظاهرا باید بلک آدام را نیز از این فهرست خط زد و بدین ترتیب سوپرمن ممکن است در دنباله فیلم Aquaman یا دنباله فیلم Shazam (شزم) حضور پیدا کند. 

باتوجه‌به حضور کوتاه سوپرمن در پایان قسمت اول فیلم شزم، شانس حضور سوپرمن در فیلم Shazam 2 بیش از دیگر فیلم‌ها است که حتی ممکن است شاهد حضور بلک آدام با بازی دواین جانسون، نیز در پایان آن باشیم. همچنین به‌تازگی تایید شده که قرار است نسخه Snyder Cut فیلم Justice League (لیگ عدالت) که هنوز مشخص نیست یک فیلم ۴ ساعته یا یک سریال ۶ قسمتی خواهد بود، در سال ۲۰۲۱ از شبکه HBO Max منتشر شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده