نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۱

تریلر جدید Marvel’s Avengers منتشر شد؛ پیش خرید بازی در دسترس قرار گرفت

به لطف تریلر جدیدی که توسط اسکوئر انیکس منتشر شده، می‌توانیم نگاه بیشتری به گیم‌پلی بازی جدید Marvel's Avengers داشته باشیم.

از آخرین باری که اطلاعات جدیدی در رابطه با بازی جدید Marvel's Avengers از اسکوئر انیکس (Square Enix) منتشر شد، زمان نسبتاً زیادی می‌گذرد و حالا ناشران این بازی تصمیم گرفتند تا اطلاعات جدیدی را در رابطه با بازی جدید خود با طرفداران در میان بگذارند.

اسکوئر انیکس و کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics) امروز تریلر جدیدی را از بازی جدید خود با نام Marvel’s Avengers  منتشر کردند که جزئیات بیشتری از گیم‌پلی این بازی را مشخص می‌کند. در ویدیویی که حدود یک دقیقه است، می‌توانیم همه کاراکترهای اصلی این بازی را حین بازی مشاهده کنیم. از کاپیتان آمریکا و ثور گرفته تا هالک، میس مارول (کامالا خان)، آیرون من و بلک ویدو که در برابر دشمنان مختلف و متعددی به مبارزه می‌پردازند. بااین‌که شاید هیچ‌یک از تصاویری که در این ویدیو دیده می‌شوند برای ما تازگی نداشته باشند، اما جلوه‌های گرافیکی و جزئیات این ویدیو در مقایسه با تصاویر و تریلرهای قبلی به مراتب پیراسته‌تر و جذاب‌تر به‌نظر می‌رسد.

دانلود از آپارات

اسکوئر انیکس درکنار این تریلر، تصویر رسمی روی قاب این بازی را نیز منتشر کرده که همانطور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید، کاراکترهای Avengers را در کنارهم و در مقابل پس‌زمینه‌ای که به‌نظر می‌رسد نمایی از پل Golden Gate سان‌فرانسیسکو باشد به تصویر می‌کشد. بااین‌که در زمان معرفی این‌بازی، درباره نحوه طراحی چهره این شخصیت‌ها کمی تردید وجود داشت، حالا نتیجه نهایی آن‌ها نسبتاً قابل قبول به‌نظر می‌رسند.

Marvel’s Avengers

آخرین بخش از این‌ خبر نیز به آغاز پیش فروش بازی Marvel’s Avengers از امروز تعلق دارد. شما می‌توانید نسخه‌های مختلفی از این بازی را قبل از رسیدن به زمان انتشار آن در سال جاری میلادی، از طریق هریک از پلتفرم‌های استیم یا آمازون پیش خرید کنید.

بعد از اعلام خبر تأخیر در تاریخ انتشار Marvel’s Avengers، حالا انتظار می‌رود تا ۴ سپتامبر ۲۰۲۰ (یا ۱۴ شهریور ۹۹) امکان دسترسی کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی و گوگل استیدیا به بازی جدید اسکوئر انیکس فراهم شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده