نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۳۱

نویسنده مجله Famitsu: شماره جدید این نشریه مطالب انقلابی و مهمی را پوشش خواهد داد

زنجی نیشیکاوا، روزنامه‌نگار بخش فناوری مجله Famitsu، مطلب اختصاصی خود در شماره جدید این نشریه را شامل اخباری «انقلابی» درباره «بازی‌سازی که همه عاشق آن هستند»، معرفی می‌کند.

روزنامه‌نگار بخش فناوری مجله Famitsu، زنجی نیشیکاوا (Zenji Nishikawa) در جریان اظهارات اخیر خود در یک ارتباط استریم، اعلام کرده که ستون مطلب اختصاصی او در شماره جدید این نشریه، اخبار «انقلابی» و بسیار مهمی را در خود جا می‌دهد. وی در توضیح میزان اهمیت این مطلب، آن را با مقاله اختصاصی نشریه Wired درباره پلی ‌استیشن 5 مقایسه کرده که به انتشار خبر عرضه این کنسول در تعطیلات ۲۰۲۰ و همچنین اطلاعات مربوط‌به مشخصات فنی آن در اکتبر ۲۰۱۹ در پوشش اختصاصی Wired اشاره دارد.

نیشیکاوا که مسئولیت پوشش اخبار سخت‌افزار و نرم‌افزاری هفته نامه فامیتسو را بر عهده دارد، ستون اختصاصی مطالب خود را «Game no Muzukashii Hanashii» نام‌گذاری کرده که ترجمه تحت الفظی آن، «چیزهای پیچیده درباره بازی» معنی می‌شود. به‌عنوان مثال، آخرین مطلبی که در این قسمت از مجله مذکور منتشر شده، ۲۹۳ مین ستون مطالب او را شامل می‌شود. وی در این مطلب درباره موتور پردازش صدای سه‌بعدی Tempest در پلی‌استیشن 5 صحبت کرده و به تکنولوژی Project Acoustics در ایکس‌ باکس سری ایکس می‌پردازد.

تماشای ویدیوی استریم Zenji Nishikawa در یوتیوب

Famitsu Magazine

نیشیکاوا در حوالی زمان دو ساعت و هفت دقیقه‌ی این ویدیو، درباره اینکه مطلب جدید او در شمار بعدی این مجله تا چه حد «اختصاصی» و اصطلاحاً «دسته اول» خواهد بود، صحبت می‌کند. این قسمت از هفته نامه فامیتسو، در تاریخ چهارم ژوئن (۱۵ خرداد) منتشر خواهد شد. وی ضمن اشاره به اینکه نمی‌تواند تا زمان انتشار مجله جزئیات بیشتری از آن را فاش کند، صرفاً به اینکه مطلب او درباره «بازی‌سازی است که همه عاشق آن هستند» بسنده می‌کند. وی در ادامه مجدداً اظهار می‌کند که:

اخبار و اطلاعاتِ آن، با مدیران اجرایی و مسئولان فنی یک شرکت خاص در ارتباط بوده و به طوفانی که در صنعت بازی برپا خواهند کرد، می‌پردازد.

در شرایطی که نمی‌توان در خصوص اهمیت اخبار و اطلاعاتی که توسط نیشیکاوا وعده داده شده اظهارنظر کرد، باید منتظر ماند و دید که این نشریه شناخته شده چه غافلگیری را برای مخاطبان به همراه دارد. البته باید توجه داشت که نمی‌توان انتظار داشت سونی، مایکروسافت، نینتندو، سگا یا شرکت‌های بزرگ دیگر، اخبار بسیار مهم خود را در ستون اخبار فنی یک روزنامه‌نگار اعلام کنند. بااین‌حال، نیشیکاوا نیز با مطالب جذاب و پرشماری که در سایر نشریات بزرگ ژاپن به انتشار رسانده نیز شهرت قابل توجهی را برای خود کسب کرده است. لذا برای دیده شدن یا کسب شهرت، نیازی به بزرگنمایی در خصوص یک موضوع خاص ندارد.

PS5 Xbox Series X

نیشیکاوا از شناخته شده‌ترین ژورنالیست‌های نشریات مختلف ژاپن است که علاوه‌بر فامیتسو، در سایت‌های بزرگی مانند 4Gamer، ITMedia و چند مورد دیگر نویسندگی می‌کند. ضمن اینکه او همواره به انتشار اخبار و اطلاعات اختصاصی و غیرمنتظره شهرت داشته است. بیشترین احتمالی که می‌توان درباره موضوع مطلب جدید فامیتسو مطرح کرد، انتشار اطلاعات جدیدی در خصوص یکی از ویژگی‌های معرفی نشده‌ی پلی‌استیشن 5 یا ایکس‌باکس سری ایکس است.

درهرصورت به محض انتشار اطلاعات مذکور، می‌توانید اخبار مربوطه را از زومجی پیگیری کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده