// چهار شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

ریمستر NieR Replicant دارای شخصیت های جدید و گیم پلی تغییر یافته است

یوکو تارو، کارگردان NieR Replicant در جدیدترین شماره مجله فامیتسو اعلام کرده که این بازی تنها یک ریمستر ساده نیست و دارای گیم‌پلی تغییر یافته و شخصیت‌های جدید است.

NieR: Automata به‌واسطه‌ی تغییراتی که در گیم‌پلی آن صورت گرفته بود، توانست کاربران زیادی را به‌خود جذب کند. همچنین وجود شخصیت‌پردازی و کاراکترهای دوست داشتنی آن، سبب شد تا NieR: Automata به یکی از بازی‌های داستان محور خوب نسل هشتم تبدیل شود. این مورد سبب شد تا اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر مجموعه NieR، به‌فکر ریمستر کردن NieR: Replicant باشند که اولین نسخه از بازی است. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، یوکو تارو، کارگردان NieR Replicant، در جدیدترین شماره از مجله فامیتسو اطلاعات جدیدی را از بازی در اختیار کاربران قرار داده است. یوکو تارو در گفت‌وگوی خود اعلام کرده است که NieR: Replicant تنها یک بازی ریمستر شده ساده نیست و بیشتر شبیه‌‌به یک بازسازی عمل می‌کند. گیم‌پلی و مبارزات این نسخه به‌صورت کامل بازسازی و شبیه‌به نسخه اخیر مجموعه NieR شده است تا هواداران بتوانند بهتر از قبل با بازی ارتباط برقرار کنند.

البته یوکو تارو مستقیم به استودیو پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) اشاره نکرده است، اما شاهد المان‌های به کار گرفته شده در NieR: Automata هستیم که از آن‌ها در نسخه بازسازی شده NieR: Replicant هم استفاده شده است. در ادامه مشخص شده است که NieR: Replicant دارای شخصیت‌های داستانی جدیدی است که باعث می‌شود پایان تازه‌ای را هم مشاهده کنیم. صداپیشه‌های 9S و 2B از نسخه اتوماتا هم در Replicant حضور دارند. 

از دیگر اطلاعات منتشر شده از این مصاحبه که توسط کاربر Storm Yorha در توییتر به زبان انگلیسی ترجمه شده است، می‌توان‌به بازگشت صداپیشه‌های اصلی بازی برای صداپیشگی مجدد بازی اشاره کرد. البته هنوز اعلام نشده است که برای بومی‌سازی صداگذاری‌های بازی هم اقدامی انجام گرفته است یا خیر. بازی NieR: Replicant تاریخ نامشخصی برای کامپیوتر،‌ پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. 

دراین‌میان اشاره کنم که اولین نسخه از مجموعه NieR، دارای دو نسخه به نام‌های Replicant و Gestalt بود که هرکدام از آن‌ها داستان مخصوص‌به خود را داشتند. NieR: Replicant تنها در شرق و NieR Gestalt تنها در غرب عرضه شد. ازاین‌رو بازسازی NieR: Replicant می‌تواند فرصت مناسبی برای کاربران باشد تا داستان و جهانی تازه تجربه کنند، زیرا داستان این دو نسخه از NieR با یکدیگر کاملا متفاوت است. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده