نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

فروش Little Nightmares از ۲ میلیون نسخه عبور کرد؛ بازی برای استیدیا منتشر می‌شود

طبق اعلام استودیوی باندای نامکو پس از گذشت حدود سه سال از انتشار Little Nightmares، فروش کلی بازی از مرز دو میلیون نسخه عبور کرد و به‌زودی نیز برای سرویس استیدیا دردسترس قرار می‌گیرد.

سال‌های اخیر به‌لطف عرضه بازی‌های بزرگی چون Resident Evil 2 و همچنین آثار مستقل گوناگون، ژانر وحشت لحظات مهم و پرباری را پشت‌سر گذاشته است. یکی از  محبوب‌ترین آثار مستقل در این سبک سال ۲۰۱۷ منتشر شد. بازی Little Nightmares محصول استودیوی Tarsier Studios و با کمک باندای نامکو در ابتدا برای کنسول‌های نسل هشتم و پی سی روانه بازار شد. Little Nightmares به کمک گیم‌پلی جذاب و متفاوت خود توانست موفقیت‌های زیادی را برای تیم سازنده به ارمغان آورد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی باندای نامکو، ناشر بازی، در گزارش اخیر خود اعلام کرد که Little Nightmares پس از گذشت حدود سه سال همچنان مورد رضایت مردم واقع شده و فروش کلی آن از مرز دو میلیون نسخه نیز عبور کرده است. خبر خوشحال کننده برای مشترکین سرویس استریم گوگل این است که این بازی پلتفرمر و ترسناک قرار است تا چند روز آینده برای آن‌ها نیز دردسترس قرار گیرد.

طبق اطلاعات منتشر شده، بازی از تاریخ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ (یک ژوئن ۲۰۲۰) برای مشترکین گوگل استیدیا عرضه خواهد شد. نکته مهم و قابل‌توجه این است که افرادی که عضو سرویس پرو استیدیا هستند، می‌توانند نسخه پایه (بدون بسته‌ الحاقی) را به‌صورت رایگان تجربه کنند. درصورتی که تمایل به‌ تجربه بسته الحاقی Secrets of the Maw دارید، باید آن را جداگانه دریافت کرده یا از همان ابتدا نسخه‌ی کامل بازی Little Nightmares را خریداری کنید.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که حدود یک سال پیش در مراسم افتتاحیه‌ی نمایشگاه گیمزکام 2019 تیم سازنده با نمایش تریلری کوتاه، به‌صورت رسمی از دنباله و نسخه دوم Little Nightmares رونمایی کرد. حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده بالاخره جزییات تکمیلی از این نسخه از مجموعه اعلام خواهد شد یا خیر.

شما هم اگر بازی Little Nightmares را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات و لحظات خاطره‌انگیز خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده